BPIM

Snel levering

Beschrijf hier uw ervaring

heel tevreden over het kwaliteit

Konings

Snelle levering en goed product

Beschrijf hier uw ervaring

Besteld en de volgende dag al geleverd. Montage zeer eenvoudig, degelijk product.

Tolkbureau

Snelle levering en professionele benadering

Heel goed

dOfficePro

Vlotte service, goede info op de website en vooral goed product!

Tania

Excellent customer service and very well made products.

Beschrijf hier uw ervaring

I have ordered a mouse. it did not particularly worked for me but I am happy with the company and about to try another mouse which is more suitable for my wrist issue.

N/a

Snelheid van levering was goed, maar het artikel beviel niet en is teruggestuurd. Tot op heden wel een creditfactuur ontvangen maar nog steeds geen geld terug.

Slecht. Nog steeds geen geld terug. Betreft creditnota NUMMER 19708877

Bij retourzending per omgaande geld retourneren.

Reactie Easy Ergonomics:

Normaal gesproken worden de bedragen al terugbetaald alvorens dat de credit nota wordt verstuurd. Helaas is dit bij uw order misgegaan. Als u deze ergernis direct bij ons gemeld had, dan hadden we... Normaal gesproken worden de bedragen al terugbetaald alvorens dat de credit nota wordt verstuurd. Helaas is dit bij uw order misgegaan. Als u deze ergernis direct bij ons gemeld had, dan hadden we het in orde kunnen brengen. Uiteraard hebben we dit nu alsnog gedaan. Onze excuses voor het ongemak.

Mooi product

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben overgegaan op een verticale muis omdat ik een peesontsteking heb. De verticale muis is beter voor houding en positie van mijn hand en arm. Dat de muis draadloos is en op alle oppervlakten... Ik ben overgegaan op een verticale muis omdat ik een peesontsteking heb. De verticale muis is beter voor houding en positie van mijn hand en arm. Dat de muis draadloos is en op alle oppervlakten werkt, is ook erg prettig.

Geen verbeterpunten

diana nieuwland

Mijn vrouw heeft pas geleden een aankoop gedaan en ze vind hem
harstiken goed werken en ze heeft er veel plezier van groetjes van
fam. nieuwland

Beschrijf hier uw ervaring

en ze heeft de onder steuning plank aan de tafel geplaatst en ze heeft nu de onder steuning aan der armen en ze heeft minder last van der armen en der armen staan nu gelijk aan de tafel en ieder... en ze heeft de onder steuning plank aan de tafel geplaatst en ze heeft nu de onder steuning aan der armen en ze heeft minder last van der armen en der armen staan nu gelijk aan de tafel en ieder geval heeft ze heel veel plezier van en ik advies zeer aan anderen gr fam nieuwland

en ik vind dat er niks moet ver anderen .

Kevin Pelkmans / Van der Avoird Trayplant

Product op proef besteld, netjes op tijd geleverd (ondanks de feestdagen) tijdens het bestelproces goed geholpen via de chat op de website.

- Proefopstelling -
- Proefopstelling -
Product in eerste instantie op proef besteld, dit is een prettige manier om het product ook daadwerkelijk uit te proberen zonder dat je het risico loopt het niet meer terug te kunnen sturen (mits je er normaal mee omgaat natuurlijk).
Als je dus niet zeker bent over het product is dit een mooie manier om het product te proberen.

- Chatservice website -
Tijdens het bestelproces goed geholpen door de chatdienst op de website. Deze gaf mij de doorslag om het product ook daadwerkelijk te bestellen. Tijdens deze chat is ook aangegeven dat een full-size toetsenbord (dus met numeriek gedeelte) ergonomisch gezien niet de beste keuze is. Vanuit die opmerking zelf verder gaan zoeken naar een kleiner toetsenbord en zou nu niet meer terug willen.
Dus wat de chat betreft een uitstekende service!

- Besteld product -
De laptopstandaard die wij besteld hebben is zo goed bevallen dat wij ondertussen al meerdere van deze standaards hebben staan. De kwaliteit van de producten is hoogwaardig en valt niks over op aan te merken. Vooral het anti-slip rubberen pootje aan de achterkant van de stand is goed geplaatst en voorkomt dat je per ongeluk de standaard inclusief laptop van je bureau af schuift.
Een absolute aanrader dus voor iedereen die langere tijd achter een laptop moet werken!

-Conclusie-
Goede website met een chat service die ook nog eens kennis van zaken heeft! Goede producten, enkel de keuze in toetsenborden is wat beperkt, maar die zijn op andere plekken wel te vinden als je weet wat je zoekt!

Misschien een ruimer assortiment van kleine toetsenborden (ik gebruik nu een 65% toetsenbord, als ik die bij jullie kon kopen had ik het gedaan.

Snel geleverd, mooi product

snelle service