Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering / prijs kwaliteit is goed

Snelle levering en product is kwalitatief uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering. Omruilling ging ook super snel

Geen verbeter tips

G murre

Prima bedrijf om te bestellen goed advies en service

Beschrijf hier uw ervaring

Ergonomische muis besteld was binnen enkele dagen geleverd, toen deze kapot ging direct gebeld en ongeruilf
Perfecte service waar je op kunt rekenen!

Karel Postulart / Gemeente Druten

Klein ergonononisch toetsenbord S board 840 Compact Keyboard

Beschrijf hier uw ervaring

Na een telefoontje voor advies: een proffessionele ondersteuning gekregen over wat belangrijk was adhv mijn klachtenpatrooon.
Vooronderzoek was gedaan door een arbo specialist bij ons bedrijf intern.

Alles klopt ! Maar ga niet zelf aan de slag als je door zo'n professional geholpen kunt worden.
Ook aantrekkelijk om het eerst uit te proberen (testfase alvorens het te moeten aanschaffen).

Prima verloop, alleen een verkeerd type geleverd

verkeerde product geleverd, op de bon stond wat anders. maar dit voldoet ook, en was duurder dan wat ik had besteld.

Pearl Hollegie Yssel/ Remarc

Service is ok.

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas was het artikel wat ik bestelde niet helemaal wat ik verwacht had. De laptophouder had iets beter gekund. Mijn laptop staat er wel op maar niet stabiel genoeg. Ik kan deze helaas niet volledig gebruiken zoals er wel aan gegeven staat.

Zeer snel een reactie gehad over onze bestelwens.

Beschrijf hier uw ervaring

Na een bericht via de website kreeg ik al snel een aanbieding toegestuurd. De artikelen werden ook zeer snel geleverd. Binnenkort hebben we er nog een paar nodig, dus ik weet nu waar ik moet zijn.

Goede service. Prettig aan de telefoon geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Had een draadloze muis linkshandig gekocht. Miste echter de usb-micro-antenne. Werd de volgende dag toegestuurd. Toch bleek echter de muis niet te werken. Kreeg een nieuwe toegestuurd. De andere muis geretourneerd. Was geen enkel probleem. De nieuwe muis werkte meteen.
Ben prettig geholpen.

Blijf de goede service verlenen. Mijn ervaring met jullie is prima. Heb al eerder een aankoop bij jullie gedaan.

Groeneveld

Product snel geleverd. Uitgebreid assortiment.

Beschrijf hier uw ervaring

Ervaring met het product is positief. De ergonomische muis past prettig in de hand en heeft mijn klachten zo goed als verholpen.

Bij de levering graag een gebruikshandleiding of op internet beschikbaar stellen. Uiteindelijk zelf het probleem kunnen oplossen.