K-system

Super snelle, correct afhandeling van de bestelling !

C-Power

Super goede en professionele uitleg gekregen van Bert. Heel vriendelijk en geen moeite is te veel.

Bestelling zeer vlot verlopen.
Correcte en snelle levering.

Werd goed te woord gestaan. Netjes en correct.

Positief

Geen punten.

Provincie Noord-Holland

Goede service en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen gaat eenvoudig. Levering is vlot. Ideaal om een proeftermijn aan een artikel te verbinden.

Nee. Een aanrader dit bedrijf.

Mondzorg Heenvliet

Goede service, snelle levering en goede duidelijke uitleg aan de telefoon, denken echt met je mee

Beschrijf hier uw ervaring

telefonisch goed geholpen. d.m.v. een aantal vragen krijg je een goed passend advies. Ook de probeer periode is echt een pluspunt! Meerdere artikelen de volgende werkdag al mogen ontvangen en uitgeprobeerd en ik heb nu een fijn muis en toetsenbord en nog belangrijker: geen pijn meer! De proefperiode viel in mijn vakantie dus die werd met een week verlengd! top!

nee alles is perfect

Prima product

Geen, prima geregeld

AK Bouwbedrijf BV

Weer een super aankoop

Beschrijf hier uw ervaring

Naast mijn ergonomische muis nu ook een ergonomisch toetsenbord.
Voldoen helemaal aan mijn verwachtingen.

Alice Pardon, Verus

Goede middelen voor een gezond resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Levering altijd snel. Nu eens een keertje één kapot artikel maar deze is direct weer vervangen; top

Producten zijn relatief snel geleverd. Producten voldeden niet aan wens voor stille toetsaanslag.

Beschrijf hier uw ervaring

Helpdesk heeft meegedacht in mogelijke oplossingen. Het was fijn om de toetsenborden uit te kunnen proberen.

Verschil tussen toetsenbord Sboard 840 en Ultraboard 950 was heel marginaal. Tip: vermeld op website de verbeteringen die aangebracht zijn in het toetsenbord. Het is dan aan de klant om te bepalen of dit verschil de moeite waard is om te wisselen van toetsenbord. Het Ergo Compact Toetsenbordje is weliswaar veel geruislozer, maar staat niet plat op een bureau. De achterkant van het toetsenbord loopt op; dit is niet aan te passen met stelpootjes. Bij productinfo er graag bij vermelden.