Goede service en product.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk een bestelling geplaatst en snel bezorgd.

Veel keuze, uitgebreide informatie, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Er is veel keuze op dit vlak, ook bij andere bedrijven, maar Easy Eegonomics heeft alles. De informatie op de website helpt je om een goede keuze te maken voor het best passende toetsenbord of muis zoals in mijn geval met afmetingen en tips voor gebruik. De levering is heel snel, binnen 1 of 2 dagen en goed verpakt. Het is niet goedkoop, maar wie bezuinigt er nu op zijn gezondheid?

Voor mij is het gewicht vd muis, inclusief accu of batterijen belangrijk. Dat was niet altijd duidelijk.

Problemen met oude muis, heel vlot en meedenkend opgelost en een nieuwe muis gekregen

Beschrijf hier uw ervaring

mijn muis haperde af en toe nog al, ik heb met Easy Ergonomics hier over gebeld en gemaild en ze reageerde heel vlot met een aantal oplossingen. De muis deed het een paar maanden weer maar begon toen toch weer te haperen. De aangeboden oplossingen hielpen ook niet meer.
Ik heb ze daar weer over gemaild en gezegd dat ik, als er geen oplossingen waren, een nieuwe muis wilde kopen.
Maar ze hebben het heel vlot geregeld en ik heb gratis een spiksplinternieuwe muis gekregen.
Echt super service en niet alleen om de gratis muis!

Save the Children

Goed telefonisch advies. Uitgebreid en deskundig

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn vraag over het aanschaffen van een ergo muis werd erg goed beantwoord. Ook de mogelijkheid tot proefplaatsing sprak mij aan, hoewel ik daar uiteindelijk geen gebruik van heb gemaakt. De levering was heel snel. Ik ben tevreden!

Radboudumc

Snelle levering en prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Producten zijn van goede kwaliteit, de service is uitstekend

Hetty

Ik ben goed geadviseerd in het gewenste artikel. (documenthouder)

Beschrijf hier uw ervaring

Er werd gevraagd wat de afmetingen van het computerscherm waren en welke artikelen dan daarvoor het meest geschikt waren.

Nee, het wat prima zo!

Gerrion

Slechte service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb de Penclic muis besteld en deze werd snel geleverd. Echter hij was binnen een week al stuk omdat het bolletje waar de pen aan de muis vastzit los was geschoten. Ik heb er geen gekke dingen meegedaan dus ging ervan uit dat dit niet de bedoeling was en dat ik een nieuwe zou krijgen. Helaas werd me bij het eerste telefoongesprek met de 'directeur/eigenaar' al duidelijk dat service niet het ding is van Easy Ergonomics want er werd me onzorgvuldig verbruik verweten en het was maar zeer de vraag of het gemaakt kon worden. Toen ik de muis op hun verzoek heb opgestuurd moest ik zelf nog een mail sturen om een bevestiging van ontvangst te vragen. Deze kreeg met als antwoord dat het aan mezelf lag en dat ik geen andere muis kreeg. Wat verbaasde mij dit niet in het licht van het eerder gevoerde telefoongesprek. Dit bedrijf heeft geen kaas gegeten van klantvriendelijkheid!

Reactie Easy Ergonomics:

Beste mevrouw, uw review bevat diverse onwaarheden. Wij vinden het jammer dat u een dergelijke onjuiste en onvolledige review schrijft, nadat u aantoonbaar zelf de muis kapot heeft gemaakt door verkeerd gebruik en/of onzorgvuldig handelen. De muis is volgens uzelf vervoert in een laptoptas met diverse anderen spullen zonder enige vorm van zorgvuldigheid / bescherming. De bijgeleverd koker waarin de Penclic muis zich bevind wilde u niet gebruiken. Dit onderstreept uw onzorgvuldig handelen. Het kogeltje van de Penclic muis schiet niet zomaar los. Er moet stevig druk uitgeoefend worden om dit te veroorzaken. Daarnaast is tevens de interne bedrading kapot getrokken. Dit kan alleen bij stevig trekken aan de al losgebroken pen. Wij snappen dat u teleurgesteld bent dat u geen nieuwe muis krijgt, echter producten die door onjuist gebruik en onzorgvuldig handelen door eigen toedoen dermate beschadigd raken (tevens waren ook nog beide knoppen van de muis afgebroken/losgelaten) vallen niet onder garantie. Het is onmogelijk dat dit onder "normaal gebruik" gebeurd. Dit voorval is ook aan de importeur en fabrikant voorgelegd en zij onderschrijven dezelfde bevindingen als wij. Nogmaals, wij betreuren dit voorval en snappen uw teleurstelling, echter zijn wij niet aansprakelijk voor zelf toegebrachte schade aan een product.

Marty

Snelle levering, blij mee.

Beschrijf hier uw ervaring

Thuis werk ik op een apple toetsenborde. Ik kocht voor op mijn werk voor de derde maal het compacte kleine toetsenbord: ergo compact toetsenbord zilver bij easy ergonomics.. Heel fijn toetsenbord, voelt een beetje als een apple toetsenbord: klein, plat, fijne toetsaanslag. Wel jammer dat het niet zo heel lang meegaat. Ergens ontstaat een punt dat een toets kapot gaat en ‘blijft plakken’. Maar omdat het gewoon een fijn toetsenbord voor op mijn werk is, blijf ik ‘m kopen.

Hij mag van mij iets duurzamer.

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

het was snel, gemakkelijk, geen omkijken naar

Norman

Prima service en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond het erg prettig dat ik een leverancier gevonden had waarbij je je handmaten op kunt geven om de best passende muis te kunnen vinden.
Ook voldoende opties en keuze.