Wolf advocaten

Snelle levering, prima producten

Beschrijf hier uw ervaring

Omdat ik wist welke producten ik nodig had, heb ik deze heel gericht op de website kunnen zoeken en snel gevonden. Levering volgende dag en correct. Prima! Levering op proef mogelijk, dat is erg prettig en rustgevend.
Omdat het gebruik van een product wat tegenviel, telefonisch contact gehad met een medewerker. Zij hielp snel en adequaat. Uiteindelijk besloten het product nog iets langer uit te proberen en nu functioneert alles zoals het moet.

Ik heb alleen maar prettige ervaringen tot nu toe, dus ga zo door, zou ik zeggen!

Els Petré

Zeer vlot en correct

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle levering en een hele fijne muis

Heel goed en snel geholpen ze denken met je mee en heel vriendelijk

super

niets

Mooie producten, prettige mensen om mee te werken

Beschrijf hier uw ervaring

Al meerdere keren besteld bij Easy Ergonomics. Altijd keurig geholpen. Snelle service, deskundige medewerkers.

Ik zie geen verbeterpunten

Snelle levering en super goeie producten

Duidelijke omschrijving, eenvoudig bestelproces en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Heel erg tevreden met mijn aankoop, duidelijke omschrijvingen op de site en prettig overzicht van aanbod. Eenvoudig bestelproces en hele snelle levering, product was goed verpakt!

....

Goede service en product.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk een bestelling geplaatst en snel bezorgd.

Veel keuze, uitgebreide informatie, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Er is veel keuze op dit vlak, ook bij andere bedrijven, maar Easy Eegonomics heeft alles. De informatie op de website helpt je om een goede keuze te maken voor het best passende toetsenbord of muis zoals in mijn geval met afmetingen en tips voor gebruik. De levering is heel snel, binnen 1 of 2 dagen en goed verpakt. Het is niet goedkoop, maar wie bezuinigt er nu op zijn gezondheid?

Voor mij is het gewicht vd muis, inclusief accu of batterijen belangrijk. Dat was niet altijd duidelijk.

Problemen met oude muis, heel vlot en meedenkend opgelost en een nieuwe muis gekregen

Beschrijf hier uw ervaring

mijn muis haperde af en toe nog al, ik heb met Easy Ergonomics hier over gebeld en gemaild en ze reageerde heel vlot met een aantal oplossingen. De muis deed het een paar maanden weer maar begon toen toch weer te haperen. De aangeboden oplossingen hielpen ook niet meer.
Ik heb ze daar weer over gemaild en gezegd dat ik, als er geen oplossingen waren, een nieuwe muis wilde kopen.
Maar ze hebben het heel vlot geregeld en ik heb gratis een spiksplinternieuwe muis gekregen.
Echt super service en niet alleen om de gratis muis!