anoniem

Goede service, klantvriendelijk, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

bestelde item was niet voorradig, werd gebeld voor alternatief (wel duurder helaas)

Snelle levering en goede informatie. Scherpe prijs

Snelle levering en goed product.

Beschrijf hier uw ervaring

Reactie op extra vraag via e-mail snel.

Bij vervoerder was iets mis gegaan met de postcode.

Zeer fijn product en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb dit bedrijf als zeer prettig ervaren. De bestelde producten waren snel binnen en waren zoals ik had gehoopt.

Aware Consultancy & Coaching

Snelle service en goede producten

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een mini toetsenbord gekocht in de winkel (wat je vast hebt kun je beter beoordelen dacht ik). Maar het Trust toetsenbord blijkt toch niet zo fijn. Sommige knoppen zitten verkeerd én iedere... Ik heb een mini toetsenbord gekocht in de winkel (wat je vast hebt kun je beter beoordelen dacht ik). Maar het Trust toetsenbord blijkt toch niet zo fijn. Sommige knoppen zitten verkeerd én iedere keer als ik na n tijdje het toetsenbord gebruik moet ik het opnieuw koppelen.
Easy Ergonomics heeft ook mini toetsenborden, die blijken zeker zo prettig te zijn. Het mooie is dat je het ook kan bestellen als proefplaatsing, dus zeker zo goed!

Maak het mogelijk om na een tijdje je account te verwijderen (kan nu ook maar dan even een mailtje sturen)

Rosalynn de Jong

Tevreden. Een mevrouw van de servicedesk belde nog op om te vragen of ik de langer dan normale verzendtermijn had gezien, erg aardig.

Tevreden

Dyantha

Snelle levering & goede kwaliteit producten!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een ergonomisch toetsenbord besteld. Het was precies wat ik zocht & het was mega snel geleverd! Toetsenbord werkt overigens helemaal naar verwachtingen, super fijn!

Misschien uitleggen op de site waarom het toetsenbord (Ergo Compact Toetsenbord) ergonomisch is.

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk site, goede hulp bij vragen, snelle levering.

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelde een minitoetsenbord vanwege het hele thuiswerkgedoe in NL. Uiteraard was ik niet de enige. Ondanks de topdrukte had ik hem toch de volgende dag in huis. Helaas was het de verkeerde..... Bestelde een minitoetsenbord vanwege het hele thuiswerkgedoe in NL. Uiteraard was ik niet de enige. Ondanks de topdrukte had ik hem toch de volgende dag in huis. Helaas was het de verkeerde.. Wederom ondanks de topdrukte binnen een paar minuten contact én naar tevredenheid afgehandeld. Een dag later alsnog de juiste versie binnen. Petje af voor de reactietijd en vriendelijke service.

Geen. Foutjes kunnen voorkomen. Het gaat erom hoe je ze afhandelt en dat is heel goed gedaan.

Klaartje Zwitser

Snelle levering en zorgvuldig ingepakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Voor mijn werkhouding is het een goede aanvulling. Ik werk nu op ooghoogte en merkt dat veel beter voor mijn lichaam is.