jacques verwee

Ik ben zeer tevreden met mijn laatste aankoop

Ik heb al een paar keer iets besteld bij Ergonomics en ben heel tevreden van de producten.
Ze hebben mijn pols- en armpijn verholpen.

karim el baze

Prima service de proefplaatsing, snel geleverd zonder vragen

Tot nog toe goed ;-)

nog geen

Snel geleverd, volgende dag al in huis. Prima product

Beschrijf hier uw ervaring

Laptop standaard met toetsenbord. De standaard is verstelbaar in hoogte, waardoor het beeldscherm op een goede werkhoogte kan worden ingesteld. Beiden zijn lichtgewicht en gemakkelijk in gebruik.

Bij de omschrijving vermelden dat de standaard verstelbaar is, dat was niet helemaal duidelijk.

Nicole

De informatie is overzichtelijk en duidelijk

Irene Nijbacker-Knol

Heel goede service. Prima produkt.

Beschrijf hier uw ervaring

Werd heel goed geholpen. Er werd meegedacht en snel gereageerd.

Nee, service is prima, produkt ook, goede kwaliteit/prijs verhouding.

Snelle levering en goed product

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over dit product. Ik raad het iedereen aan.

Het is wennen aan de muis!
Het is wennen aan de muis!
Het irriteerde me wel dat er totaal geen gebruiksaanwijzing of beschrijving van de knoppen toegevoegd was. Op de site vond ik ook geen info! Al met al niet zo tevreden

Zie hierboven

Zie boven

I. Hoogendijk

Fijne mogelijkheid tot proefplaatsing

Beschrijf hier uw ervaring

Je kunt een aantal muizen thuis proberen alvorens ze definitief aan te schaffen. Dit is fijn omdat er grote verschillen bestaan tussen de soorten muizen. Na enkele dagen voel je al snel of een muis... Je kunt een aantal muizen thuis proberen alvorens ze definitief aan te schaffen. Dit is fijn omdat er grote verschillen bestaan tussen de soorten muizen. Na enkele dagen voel je al snel of een muis bij je past. De muizen die niet bevallen kun je dan retourneren als je er heel zorgvuldig mee bent omgegaan.

Ik zou meer stille muizen bij de selectie zetten. Dit heeft namelijk een grote meerwaarde.

Het product voldoet niet

Beschrijf hier uw ervaring

In de eerste plaats was ik verrast door de vormgeving. Ik verwachtte me niet aan een blokje onderaan de muis. Zeker vergeleken met andere pen muizen op de markt.
Dat ter zijde.
Het...
Dat ter zijde.
Het scrollen was rampzalig. Ondanks dat je in 1 richting scrolt ging het scherm op en neer. De ervaring was dezelfde op 2 verschillende computers.
Vervolgens zodra je klikt verplaatst de muis zich. Ik weet dus niet of je hiermee kan tekenen.
De Scroll was de reden van het retour

De vorm nog beter tonen op de website eventueel met filmpjes over het gebruik

Reactie Easy Ergonomics:

Hartelijk dank voor uw reactie. Het probleem wat u omschrijft met het scrollwheel lijkt mij een technisch mankement. Hiervoor kunt u altijd contact met ons opnemen. Het klopt inderdaad dat er geen... Hartelijk dank voor uw reactie. Het probleem wat u omschrijft met het scrollwheel lijkt mij een technisch mankement. Hiervoor kunt u altijd contact met ons opnemen. Het klopt inderdaad dat er geen video op de website staat bij de Penclic 3. Bij de Penclic 2 staat wel een video. Wij zullen ook bij de Penclic 3 de video toevoegen aan de website. Bedankt voor uw tip!