Atlant zorggroep

Snelle levering en mooi product

super geregeld

nvt

JBC Haverkort

Bravo!

Beschrijf hier uw ervaring

Uiterst voorkomend geholpen om apparaat probleem op te lossen, per telefoon en per e-mail.
Zelfs extra bestelservice met een veelheid aan keuze gekregen. Nog nooit eerder meegemaakt. Bravo!

Is een dergelijke fantastische service in deze tijd nog vol te houden?

Annemarie van Iperen

Nadeel het indrukken van de lange balk wordt als je lang bezig bent zwaar. Eenmalig liep het vast als je verder naar links of rechts gaat. Dit gebeurde bij zelfde ergoslider plus+ na een ruim jaar... Nadeel het indrukken van de lange balk wordt als je lang bezig bent zwaar. Eenmalig liep het vast als je verder naar links of rechts gaat. Dit gebeurde bij zelfde ergoslider plus+ na een ruim jaar gebruik. Compter herstart toen was het probleem wel weg, hoop dat het eenmalig blijft.

Beschrijf hier uw ervaring

nadeel het indrukken van de lange balk wordt als je lang bezig bent zwaar. Eenmalig liep het vast als je verder naar links of rechts gaat. Dit gebeurde bij zelfde ergoslider plus+ na een ruim jaar... nadeel het indrukken van de lange balk wordt als je lang bezig bent zwaar. Eenmalig liep het vast als je verder naar links of rechts gaat. Dit gebeurde bij zelfde ergoslider plus+ na een ruim jaar gebruik. Compter herstart toen was het probleem wel weg, hoop dat het eenmalig blijft.

maak het indrukken van de lange balk lichter, minder spierkracht nodig hebben.

G. Gale

Prima service en produkt

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben heel blij met mijn muis. Mijn elboog en is metteen verbeterd.

zorggroep haringvliet

Goede service met de proefplaatsing

Beschrijf hier uw ervaring

twee toetsenborden uit kunnen proberen.

Krista Pauwels

Heel goede ervaring - meeste collega's gebruiken producten van Uw bedrijf

Marcel Kamphuis

Super geholpen met de keus van de stoel

S. Quadflieg

Duidelijke website, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Evoluent V4 (linkshandig bedraad en rechtshandig draadloos) en microsoft sculpt ergonomisch toetsenbord gekocht. Meteen in gebruik benomen en voelbaar verbetering van mijn klachten ben er blij mee.

Geen :-)

Shirley Toebinte

Ik was op zoek naar een ergonomische muis wegens pijnklachten in de arm, schouders en nek. Via jullie site veel info verkregen en kunnen vergelijken waardoor ik het juiste model gevonden heb.

Philip Uytterhoeven

Snelle levering, product voldoet aan verwachting