Biesheuvel Techniek

Top

Rob Zwijgers, Firma Oosterberg filiaal Roosendaal

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Er wordt ten alle tijde meegedacht aan een passende oplossing. Voor alle soorten zendingen inzetbaar en gemakkelijk online te regelen in de digitale omgeving

Altijd keurig en vriendelijk behandeld aan de telfoon. Er word meegedacht naar oplossingen en mogelijkheden. Snelle acties om chauffeurs te krijgen zodat de producten snel geleverd worden. Zowel op... Altijd keurig en vriendelijk behandeld aan de telfoon. Er word meegedacht naar oplossingen en mogelijkheden. Snelle acties om chauffeurs te krijgen zodat de producten snel geleverd worden. Zowel op ons eigen adres als elders bij leveranciers.

Santa Maria

Goede service en snelle levering.

Snelle service, snelle reactie en vriendelijke medewerker.

Op mailtjes krijg ik meestal binnen een uurtje al een reactie. Daarnaast wordt er strikt aan de tijden gehouden, lukt dat niet door bijv. verkeerdrukte dan word je daar tijdig over geinformeerd. De... Op mailtjes krijg ik meestal binnen een uurtje al een reactie. Daarnaast wordt er strikt aan de tijden gehouden, lukt dat niet door bijv. verkeerdrukte dan word je daar tijdig over geinformeerd. De afleverbevestigingen zijn ook altijd fijn.
Het enige wat minder is, is dat de koerier vaak zonder steekwagentje naar de 10de etage (wij zijn gevestigd in een kantorenverzamelgebouw) komt, deze ligt dan nog in de auto en haalt hij daarna alsnog op. Ik geef wel altijd van tevoren de afmetingen van de dozen door. Kortom ben ik tevreden over Easytosend!

Piet de Wit snacks BV

Positief

Mauries Euser Eekels pompen

Snelle services, altijd klantvriendelijk.

Selecsys BV

Koeriersdiensten

Regelmatig toegepast om spoedleveringen bij klanten te krijgen, dit gaat altijd prima en communicatie is ook altijd duidelijk.