360

Uitstekende dienstverlening.

EDC

Zeer goede service, waanzinnig tevreden over behulpzame chauffeur gezien het delicate transport van de zeer grote afmeting van een modelschip waar 6 jaar aan gewerkt is!!!!

Aziobot BV

Very happy

Blackbox

Mijn eerste ervaring is erg goed, op een zeer korte termijn ben ik als klant zeer goed geholpen.

M.Udenhout

Ik vind Easy2send bijzonder servicegericht

A. Nazim / Cat-Fish antiques & Collectibles

Prettig contact, vlotte afspraken en behulpzame chauffeur: zeer tevreden!

Frits van Dedem

Helaas een week later aangekomen van Den Haag naar Duitsland

Reactie Easy2Send.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Vanwege de stakingen in Duitsland heeft uw zending helaas vertraging opgelopen. Dit heeft ervoor gezorgd dat uw zending langer onderweg is geweest dan normaliter het... Hartelijk dank voor uw review. Vanwege de stakingen in Duitsland heeft uw zending helaas vertraging opgelopen. Dit heeft ervoor gezorgd dat uw zending langer onderweg is geweest dan normaliter het geval is.
Wij willen u nogmaals vriendelijk bedanken voor het gebruik maken van onze services.
Easy2send.nl

AEB

Alles verliep op rolletjes: de communicatie en de levering. Hulde voor de ongelooflijk behulpzame en vriendelijke chauffeur die aanbood het immense schilderij naar boven te brengen.

Patrick W.

Very fast reply to a request / fair price for pickup, delivery and insurance for international transport / regular status updates - quite automated and convenient process

Daaf Zwiers

Easy2send heeft alles correct geregeld tegen een concurrerende prijs. De verpakking van mijn antieke Chinese schotel was zeer professioneel geregeld, c.q. perfect uitgevoerd.