Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Hulshoff

Snel, correct en vriendelijk contact in het proces voorafgaand

Afwerking/vakmanschap

Kevin Berkhof

Na eerst een andere partij gekozen te hebben, toch nog geswitcht naar Easy-Stuc. Ze werken echt fijn! Ze leggen netjes uit wat ze gaan doen en werken in verschillende stappen naar een mooi... Na eerst een andere partij gekozen te hebben, toch nog geswitcht naar Easy-Stuc. Ze werken echt fijn! Ze leggen netjes uit wat ze gaan doen en werken in verschillende stappen naar een mooi resultaat. Veel mensen zeggen 'Wat een mooi stucwerk', waarna we dan zeggen: 'Het is renovlies.' Dat ziet men dus helemaal niet. Dat is een groot compliment. Ga zo door, op deze manier zeker!

Vriendelijkheid medewerkers
Streven naar kwaliteit
Vaste prijs

Familie Turken

Heel prettig! Nette, snelle en schone afwerking, duidelijke communicatie en perfect opgeleverd!!

Duidelijke communicatie, heldere offerte en schoon werk.

Sanne During

Duidelijke heldere communicatie, goed bereikbaar en het huis was erg snel klaar. We zijn goed tevreden over het eindresultaat.

Communicatie
Bereikbaarheid
Snel
Meuren zijn strak

M Schallenberg

Easy-Stuc heeft de wanden in onze nieuwbouwwoning voorzien van reno-vliesbehang. Het resultaat is superstrak en het huis werd netjes achtergelaten.

Goede prijs, nette strakke afwerking.

Niels Booij

Mooie strakke wanden.

Koen

Prima afwerking van de wanden van onze nieuwbouw woning.

Duidelijkheid over de prijs.

Mark

Vakmensen kwaliteit als prioriteit

Meedenken in klantenwens, accurate reactie per mail en telefoon.

M Westra

Hard werkende jongens, die in korte tijd top kwaliteit hebben geleverd. Helaas door de vakantie periode wel een lange periode van 2 weken moeten reserveren waarin er in de nieuwbouw woning geen... Hard werkende jongens, die in korte tijd top kwaliteit hebben geleverd. Helaas door de vakantie periode wel een lange periode van 2 weken moeten reserveren waarin er in de nieuwbouw woning geen andere werkzaamheden uitgevoerd konden worden., terwijl ze in 2,5 dag klaar waren.

Familie Veenstra

Prachtig eindresultaat, goede communicatie en duidelijke uitleg over mogelijkheden

Communicatie, vakmanschap, kwaliteit werkzaamheden