Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Marieke Aarsen

Echt naadloos behang. Easy is in alle opzichten doorgevoerd. Duidelijke offerte, huis is foutloos opgeleverd, fouten van de bouwer (beschadigde groene plafondplaten en gaten in muren) zijn ook... Echt naadloos behang. Easy is in alle opzichten doorgevoerd. Duidelijke offerte, huis is foutloos opgeleverd, fouten van de bouwer (beschadigde groene plafondplaten en gaten in muren) zijn ook gewoon weggewerkt. Huis is eveneens keurig achtergelaten.

Volledige ontzorging van de klant. Strakke wanden, netjes op tijd en volgens afspraak, duidelijke communicatie, geen gedoe, geen grote schoonmaak achteraf: je geeft de sleutel en klaar.

Fam. J.J. Doornenbal

Goede communicatie en prachtig werk geleverd.

Duidelijkheid
Naadloze muren
Netjes werken

Fam. Janssen

Wij hebben een prachtig resultaat na het opbrengen van behang, kit en sauswerk van onze nieuwbouwwoning!

Nauwkeurige afwerking, houden zich aan de afspraken

Inge

Twee verdiepingen in nieuwbouwwoning gedaan door Easy-Stuc inclusief wanden in kleur. Hele proces als zeer prettig ervaren: snelle offerte, vragen werden goed en snel beantwoord, netjes en in hoog... Twee verdiepingen in nieuwbouwwoning gedaan door Easy-Stuc inclusief wanden in kleur. Hele proces als zeer prettig ervaren: snelle offerte, vragen werden goed en snel beantwoord, netjes en in hoog tempo gewerkt, eindresultaat prachtig. Na afloop ook nog gebeld om te vragen of alles naar wens is gegaan.

Goede communicatie, vriendelijk personeel, prachtig eindresultaat!

Hanekamp

Vriendelijke, vakbekwame medewerkers. Staan open voor vragen en denken met je mee.

Snelheid en secuurheid

G.A.Janssen van Doorn

Wij hebben ons nieuwbouwhuis geheel laten behangen met glasvezel en sauzen door Easy-Stuc. Vanaf de offertefase zeer vriendelijk en duidelijk geholpen door mensen met verstand van zaken. Zeer... Wij hebben ons nieuwbouwhuis geheel laten behangen met glasvezel en sauzen door Easy-Stuc. Vanaf de offertefase zeer vriendelijk en duidelijk geholpen door mensen met verstand van zaken. Zeer tevreden over het resultaat tegen een goede prijs / kwaliteitsverhouding. Alle afspraken keurig nagekomen.

Vriendelijkheid, vakmanschap en prijs

Folkert Smit

Snel gewerkt, mooi resultaat. Goede communicatie.

In een korte tijd een mooi resultaat.

Sandra Mosch

Zeer positieve ervaring met Easy-Stuc!
Duidelijke offerte en goede communicatie
vooraf. Werk ruim binnen de planning afgerond
en netjes alles opgeruimd. Eindresultaat is boven...
Zeer positieve ervaring met Easy-Stuc!
Duidelijke offerte en goede communicatie
vooraf. Werk ruim binnen de planning afgerond
en netjes alles opgeruimd. Eindresultaat is boven verwachting.

Zeer klantgericht.

Marvin Kater

Ik heb de communicatie als zeer prettig ervaren! Het eindresultaat is prachtig en wat hebben de heren snel en secuur gewerkt.

Marijn

Professionele partij die duidelijk communiceert en afspraken goed nakomt. Aanbrengen van renovlies behang en aanvullende schilderwerk is uitstekend gedaan.
Mijn positieve ervaring is vooral te...
Mijn positieve ervaring is vooral te danken aan het duo Marco en Wim, die bij mij de woning hebben behangen en geschilderd: een uitstekend en zeer bekwaam professioneel duo. Zij werken snel en zeer zorgvuldig, met oog voor detail. Aanbeveling die twee ;-)

Duidelijk professionele aanpak. Vooral ook het intekenen van de door mij opgestuurde PDF plattegrond van het huis werd secuur ingetekend op de wanden waar behang en schilderwerk moest komen. De... Duidelijk professionele aanpak. Vooral ook het intekenen van de door mij opgestuurde PDF plattegrond van het huis werd secuur ingetekend op de wanden waar behang en schilderwerk moest komen. De hoeveelheden en de daarop gebaseerde prijs waren duidelijk. Dan nog is het afwachten hoe de uitvoering gaat plaatsvinden maar daarover alleen maar hulde!