Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

D.verheul

Ik had er al positieve geluiden over gehoord maar ik ben zeer tevreden!!!
En de medewerker Lee heeft geweldig werk afgeleverd! Alles is naar wens verlopen en snel gereed.

In aanvang een goed ontvangst in de showroom waar je bekend wordt gemaakt met de producten die worden verkocht.
Het appartement is tot 3 keer uitgesteld van oplevering en Easy-Stuck paste de agenda zonder problemen hierop aan.
En de aflevering doe je samen.

Danny

Goed vakmanschap, afspraken nagekomen en binnen afgesproken termijn opgeleverd. Remco is heeft uitstekend werk geleverd, is aardig en fijn in de omgang. De precisie en zorgvuldigheid van zijn werk... Goed vakmanschap, afspraken nagekomen en binnen afgesproken termijn opgeleverd. Remco is heeft uitstekend werk geleverd, is aardig en fijn in de omgang. De precisie en zorgvuldigheid van zijn werk is zichtbaar in het eind resultaat. Professioneel eindresultaat!

kwaliteit van het materiaal, nakomen van afspraken en oplevering

Fabian

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat wat Easy Stuc heeft gedaan in onze nieuwbouwwoning! Van begin tot eind was de service top. Tijdens het bezoek in de showroom zijn we goed te woord gestaan... Wij zijn zeer tevreden met het resultaat wat Easy Stuc heeft gedaan in onze nieuwbouwwoning! Van begin tot eind was de service top. Tijdens het bezoek in de showroom zijn we goed te woord gestaan door Wirin.
Het 'stucwerk' werd verzorgd door Sebastiaan en Michel, welke flink hebben doorgewerkt en binnen 5 dagen klaar waren. Kleine onvolkomenheden e.d. werden direct door de mannen opgepakt/gecorrigeerd. Daarnaast werd er goed telefonisch contact onderhouden door Eric. Easy Stuc is echt een aanrader!

Communicatie met Eric (voor- en nazorg), snelheid, resultaat van het stucwerk.

Sharon

De mannen hebben goed werk geleverd. Het was veel sneller klaar dan gepland. Totaal hebben ze 4 dagen gedaan om drie verdiepingen mooi te maken. Wij zijn zeker tevreden!

- Meteen een vaste prijs,
- Meteen een vaste prijs,
- Telefonisch contact met Eric is heel fijn. Hij belde na de oplevering van het huis om alles nog eens door te bespreken en tips te geven en de nazorg was ook goed. Vragen of alles naar wens is gegaan en of we tevreden zijn met het resultaat.

Stefan van Keulen

Uitstekend! Netjes en snel gewerkt, goede communicatie!

Snelheid, vakmanschap en goede communicatie.

R. Koks

Super! Er wordt snel en netjes gewerkt, en het ziet er ontzettend strak afgewerkt uit.

Goede communicatie. Zaken worden snel opgepakt.

Saila

Goeie prijs, duidelijke afspraken en top opgeleverd

Spik en span opgeleverd!!!

Gerard Compaan

Op de eerste dag stonden de mannen al klaar. Na de werkbespreking aan de slag. Tussendoor hebben we ze gewezen op kleine onvolkomenheden, die onmiddellijk werden opgelost. Ook bij de oplevering was... Op de eerste dag stonden de mannen al klaar. Na de werkbespreking aan de slag. Tussendoor hebben we ze gewezen op kleine onvolkomenheden, die onmiddellijk werden opgelost. Ook bij de oplevering was er hier en daar nog wat mis, maar dat werd zonder enig probleem opgelost.

accuratesse, luisteren naar de wensen van de klant.

M. Zervaas

Zeer prettig, duidelijke informatie, offerte alles goed uitgelegd, opties etc. profesioneel team.

Kennis, goed product, vakmannen, netjes werken.

Ahout

Easy Stuc heeft een inzichtelijke dienstverlening: per werkzaamheid wordt duidelijk aangegeven van de kosten zijn, waardoor eenvoudig financiële afwegingen gemaakt kunnen worden. Daarnaast was de... Easy Stuc heeft een inzichtelijke dienstverlening: per werkzaamheid wordt duidelijk aangegeven van de kosten zijn, waardoor eenvoudig financiële afwegingen gemaakt kunnen worden. Daarnaast was de medewerkster in de showroom erg behulpzaam en wist waar zij het over had.

Duidelijkheid en heldere afspraken.