Klantgericht
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

L Wijburg

Perfect resultaat

Afwerking alsof het gestuukt is.

Vijay Adhin

Zeer goed.

Afspraken worden nagekomen.
Heel netjes worden de muren behangen en geschilderd.

Rietveld

Goede ervaring, flexibel in aanpassingen, duidelijke offerte en prijsafspraak. Netjes gewerkt, mooi resultaat!

Duidelijke offerte, vast aanspreekpunt, vakkundig personeel

Maikel

Uitstekende ervaring. Komen afspraken na en leveren binnen de gestelde termijn uitstekend werk.

Vakmanschap, Vriendelijkheid, ruimdenkend

mossel

Waar ze om bekend staan naadloos en strak vakwerk.
ik zal ze in de toekomt zeker aanbevelen.de wanden waren mooi geworden en de plinten was ook vakwerk..

strak werk en naadloos

Evelien Knoppers

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. De wanden zien er strak uit!

Cyril van Essen

Super! Aardige mensen, harde werkers. Denken met je mee. Wij konden het behang niet op tijd aanleveren, maar Easy stuc is toch terug gekomen om 1 muurtje te behangen voor ons. TOP!

Duidelijk, geode communicatie. Denken met je mee.

R

Easy-Stuc leverde een uitstekend resultaat, gladde wanden die op professionele wijze waren afgewerkt. De communicatie was goed en de opdracht was binnen de afgesproken tijd klaar. Echt een aanrader!

Goede communicatie, professionele afwerking, vriendelijke medewerkers.

Marieke Aarsen

Echt naadloos behang. Easy is in alle opzichten doorgevoerd. Duidelijke offerte, huis is foutloos opgeleverd, fouten van de bouwer (beschadigde groene plafondplaten en gaten in muren) zijn ook...

Volledige ontzorging van de klant. Strakke wanden, netjes op tijd en volgens afspraak, duidelijke communicatie, geen gedoe, geen grote schoonmaak achteraf: je geeft de sleutel en klaar.

Fam. J.J. Doornenbal

Goede communicatie en prachtig werk geleverd.

Duidelijkheid
Naadloze muren