Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Gertsen

Vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Veel contact via de mail gehad en hier is steeds adequaat en snel op gereageerd.

Flexibel en snel met reageren. Met name het feit dat de medewerkers alsnog tot aan de nok van het dak hebben behangen vind ik echt super!

Buddingh

Super ervaring, we zijn erg tevreden en verrast.

Mooi strak werk voor een betaalbare prijs. Prettige communicatie.

Piet

Zeer goede ervaring, perfect resultaat!

Prima communicatie, heldere offerte, vriendelijk personeel. Uitstekend werk afgeleverd.

Jasper

Goede communicatie en goede kwaliteit!

Kwaliteit vh werk en de communicatie over de wensen en beschikbaarheid verliep soepel en snelle reactie op onze vragen.

L.U.

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Afspraken zijn goed nagekomen. Dit bedrijf denkt mee met de klant. Daar kunnen andere bedrijven van leren :-)

Super snelle reactie. Van offerte-aanvraag tot aan het geleverde werk. Dit alles binnen 1 wk.

J. Hilgeman

Zeer tevreden over de uitvoering. Renovlies behang is strak op de muren aangebracht. Medewerkers waren deskundig en klantvriendelijk, in het bijzonder Vincent uit Schiedam (met hem hebben we het... Zeer tevreden over de uitvoering. Renovlies behang is strak op de muren aangebracht. Medewerkers waren deskundig en klantvriendelijk, in het bijzonder Vincent uit Schiedam (met hem hebben we het meest contact gehad).

Het werk was eerder klaar dan de oorspronkelijke planning die door Easy Stuc was afgegeven.

Maken waar wat ze beloven in hun offerte. Deskundige, klantvriendelijke medewerkers

C. Hooijmans

Alles overziend goed tot zeer goed. Denken met je mee en doen wat extra. Dit alles heeft geleid tot een mooi strak resultaat.

Flexibiliteit.

a bennink

Zeer deskundige voorlichting en netjes de muren en sauce werk afgeleverd

de afspraken worden correct nagekomen .

J Kamsteeg.

De samenwerking vond ik plezierig en correct.
Afspraken werden na gekomen.

Duidelijkheid en snel reageren.

Eddy Toetenel

Easy-Stuc is een bedrijf die zich aan de gemaakte afspraken houd, netjes werkt, een duidelijke offerte geeft en de boel netjes afwerkt en aflevert. Ook nemen ze de rommel netjes mee. Zeer tevreden.

Duidelijkheid in de offerte. Vriendelijk en deskundig personeel.