Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

R. Koks

Super! Er wordt snel en netjes gewerkt, en het ziet er ontzettend strak afgewerkt uit.

Goede communicatie. Zaken worden snel opgepakt.

Saila

Goeie prijs, duidelijke afspraken en top opgeleverd

Spik en span opgeleverd!!!

Gerard Compaan

Op de eerste dag stonden de mannen al klaar. Na de werkbespreking aan de slag. Tussendoor hebben we ze gewezen op kleine onvolkomenheden, die onmiddellijk werden opgelost. Ook bij de oplevering was... Op de eerste dag stonden de mannen al klaar. Na de werkbespreking aan de slag. Tussendoor hebben we ze gewezen op kleine onvolkomenheden, die onmiddellijk werden opgelost. Ook bij de oplevering was er hier en daar nog wat mis, maar dat werd zonder enig probleem opgelost.

accuratesse, luisteren naar de wensen van de klant.

M. Zervaas

Zeer prettig, duidelijke informatie, offerte alles goed uitgelegd, opties etc. profesioneel team.

Kennis, goed product, vakmannen, netjes werken.

Ahout

Easy Stuc heeft een inzichtelijke dienstverlening: per werkzaamheid wordt duidelijk aangegeven van de kosten zijn, waardoor eenvoudig financiële afwegingen gemaakt kunnen worden. Daarnaast was de... Easy Stuc heeft een inzichtelijke dienstverlening: per werkzaamheid wordt duidelijk aangegeven van de kosten zijn, waardoor eenvoudig financiële afwegingen gemaakt kunnen worden. Daarnaast was de medewerkster in de showroom erg behulpzaam en wist waar zij het over had.

Duidelijkheid en heldere afspraken.

Hulshoff

Snel, correct en vriendelijk contact in het proces voorafgaand

Afwerking/vakmanschap

Kevin Berkhof

Na eerst een andere partij gekozen te hebben, toch nog geswitcht naar Easy-Stuc. Ze werken echt fijn! Ze leggen netjes uit wat ze gaan doen en werken in verschillende stappen naar een mooi... Na eerst een andere partij gekozen te hebben, toch nog geswitcht naar Easy-Stuc. Ze werken echt fijn! Ze leggen netjes uit wat ze gaan doen en werken in verschillende stappen naar een mooi resultaat. Veel mensen zeggen 'Wat een mooi stucwerk', waarna we dan zeggen: 'Het is renovlies.' Dat ziet men dus helemaal niet. Dat is een groot compliment. Ga zo door, op deze manier zeker!

Vriendelijkheid medewerkers
Streven naar kwaliteit
Vaste prijs

Familie Turken

Heel prettig! Nette, snelle en schone afwerking, duidelijke communicatie en perfect opgeleverd!!

Duidelijke communicatie, heldere offerte en schoon werk.

Sanne During

Duidelijke heldere communicatie, goed bereikbaar en het huis was erg snel klaar. We zijn goed tevreden over het eindresultaat.

Communicatie
Bereikbaarheid
Snel
Meuren zijn strak

M Schallenberg

Easy-Stuc heeft de wanden in onze nieuwbouwwoning voorzien van reno-vliesbehang. Het resultaat is superstrak en het huis werd netjes achtergelaten.

Goede prijs, nette strakke afwerking.