Snelheid bij oplossen van problemen
Kwaliteit producten en diensten
Overstap naar de cloud
Klantvriendelijkheid medewerkers
Snelheid bij beantwoorden van vragen

Tom Weustink, Fysiotherapie Weustink

Goede en snelle service

Fysiotherapie Moleneind, Josien Wadman

Klantvriendelijk bedrijf dat meedenkt in oplossingen en de overstap probleemloos heeft laten verlopen. Ben zeer tevreden!!!!

Riesewijk Fietsen Deventer, Marc Riesewijk

Bijzonder prettig bedrijf. Komt met een duidelijke offerte, denk mee in oplossingen en handelt snel wanneer er vragen of aanvullende wensen zijn. Zeer tevreden!

DOVIDEQ medical BV, Bert Dommerholt, CEO.

Door de relatief compacte no nonsens organisatie is easy office een buitengewoon plezierige organisatie om mee samen te werken. Problemen zijn zeer uitzonderlijk, daarbij reageren ze snel en adequaat!

Reinier Westerduin

Ben erg blij met Easy Office Online. We hadden een ingewikkelde casus .... maar deze is top opgelost.

Vitaliteitcentrum

Mijn ervaring is positief, ik ben wel van mening dat er voor onze onderneming erg veel mogelijkheden beschikbaar zijn die we niet gebruiken. Wij maken veel gebruik van ons mobiele abonnement

Linda van den Wildenberg // Wildenberg interieur architectuur

Wij hebben VOIP afgenomen van Easy Office Online. Professioneel, kundig en snelle samenwerking om de vaste lijn over te zetten naar internetbellen. Met alle voordelen van een eigen omgeving om...

Clemens van Gemert, 2Aline Carriere Management BV

Goede communicatie en duidelijke adviezen waar je iets aan hebt. Het systeem werkt prima en is stabiel. Kortom ze zeggen wat ze doen, zonder poespas.

van den Heuvel Bouw en Industrie

Uitstekende service, bij Easy Office Online hebben ze voor elk telefonie en of internet vraagstuk een goede, eenvoudige en betaalbare oplossing. En alles in de Cloud!

GBI Gerritse