Snelheid bij oplossen van problemen
Kwaliteit producten en diensten
Overstap naar de cloud
Klantvriendelijkheid medewerkers
Snelheid bij beantwoorden van vragen

M. van Dijck

Ok

SanaVita - Floor van Leeuwen

Prettig, goede service, fijn contact

Het feit dat al onze gegevens online staan, is erg fijn. We kunnen er waar dan ook bij. De ondersteuning is ook goed. Nadeel vinden wij de kosten. De bureaubladen zijn niet goedkoop en de opslag van... Het feit dat al onze gegevens online staan, is erg fijn. We kunnen er waar dan ook bij. De ondersteuning is ook goed. Nadeel vinden wij de kosten. De bureaubladen zijn niet goedkoop en de opslag van gegevens ook niet.

Ann Taveirne Centrum Fysiotherapie & Revalidatie

Goede afspraken, correcte uitvoering en afhandeling van de telefonie.

SKI FUN indoor ski centrum Amersfoort

Positief

SKI FUN indoor ski centrum Amersfoort

Verbeterpunten:

Verbeterpunten:

Bij het overgaan van KPN naar Easy Office Online is naar mij toe niet duidelijk gecommuniceerd wat de eventuele consequenties voor mij zijn zoals beveiligingssysteem en betaalautomaat. Ik moest er zelf achter komen dat het alarmsysteem en de betaalautomaat buiten gebruik waren geraakt bij de overgang. Bovendien waren hier behoorlijke kosten mee gemoeid. Jammer dat dit niet is benoemd.

Indisch Herinneringscentrum IHC

Prima samenwerking maar het systeem voldoen niet helemaal aan mijn verwachtingen. Misschien komt dat wel omdat ik voorafgaand aan dit systeem niet exact wist wat ik kon verwachten van bellen in de... Prima samenwerking maar het systeem voldoen niet helemaal aan mijn verwachtingen. Misschien komt dat wel omdat ik voorafgaand aan dit systeem niet exact wist wat ik kon verwachten van bellen in de cloud. Sowieso is werken in de cloud nieuw voor mij maar als ik nu het gesprek nog een keer mocht over doen zou ik veel beter kunnen aangeven wat mijn wensen zijn en hoe het het meest praktisch ingericht kan worden voor ons

De Wereld van Dranken

Prima, snelle service