Stefan

Goede ervaring gehad met een sollicitatieperiode waarbij de communicatie, bereikbaarheid(telefonisch en WhatsApp) en betrokkenheid vanuit Eager People er heel positief uitsprongen

Communicatie en bereikbaarheid via diverse kanalen en juiste balans tussen formeel en informeel,

Op dit moment geen

Natasja

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van Eager People. Toen een leuke functie opnieuw beschikbaar kwam, hebben ze mij opnieuw benaderd of ik nog steeds interesse had. Ik heb een uitgebreide...

Vriendelijkheid, goede bereikbaarheid, er wordt met je mee gedacht.

De urendeclaraties invullen vind ik een behoorlijk ingewikkeld iets bij Eager People...…..vergeleken met andere uitzendorganisaties, kan dat volgens mij wel makkelijker/eenvoudiger.

Nadia Bouhsinne/ B&S International

Zeer tevreden over de manier hoe Eager People met uitzendkrachten omgaat. Ze houden voortdurend contact met je, wat ik enorm waardeer. Je voelt je geen uitzendkracht bij Eager People maar alsof je...

Ik kan alleen maar zeggen, ga zo door Eager People. Top uitzendbureau!!

Geen op dit moment..

Leonie Blom/Hollander Barendrecht

Prettig contact met Jaron, denkt graag mee zonder te pushen. Erg fijn in de omgang en een mooie ambassadeur voor Eager People.

Contact met Jaron, wijze van schakelen, transparantie, terugkoppeling vanuit Eager People

Nog niet kunnen ontdekken :-)

Lianne Brugman / Hollander Barendracht

De dienstverlening van Eager People vond ik erg goed. Bij mijn aanmelding hebben ze zorgvuldig gekeken naar wat ik precies zocht. Al snel hadden ze een baan voor mij gevonden die aansloot bij mijn...

Snel handelen
Gericht zoeken
Luisteren naar de klant
Warm welkom

Sneller gereed maken van het salaris systeem (het duurde even voordat ik mijn uren kon invoeren)

Patrick Schut / Gemeente Nieuwkoop

Dienst verlening is netjes en prima.

Betrouwbaar/goed bereikbaar per email en telefoon en snel kunnen schakelen.

Er is in eerste instantie iets niet helemaal goed gegaan met het maken van mijn contract. Belangrijk om te blijven letten op de details. Wordt niet te groot als uitzendorganisatie en blijf denken aan de kwaliteit.

Via Eager People werk ik nu PoortCentraal in Den Haag. Ik heb een positieve indruk meegekregen. Het contact was goed, alles werd duidelijk gecommuniceerd en ik werd goed op de hoogte gehouden.

De communicatie bij Eager People is goed. Goed bereikbaar en altijd vriendelijk en behulpzaam.

De urenregistratie is heel omslachtig en ik heb daarover ook geen uitleg over gehad. Aangezien het ingewikkeld is, is het handig om een uitleg mee te geven aan een nieuwe medewerker.

Connie van Eijbergen/PoortCentraal

Ik ben heel blij met Eager People!
Ze hebben voor mij de perfecte match gemaakt tussen mij als persoon én het bedrijf waar ik nu gedetacheerd mag werken.

De communicatie is heel open, eerlijk en direct.
Ze werken heel transparant en doen wat ze beloven...dat vind je niet zo snel meer ergens tegenwoordig!

Als één van de eerste gedetacheerde met een langer dienstverband is het soms samen nog even zoeken naar mogelijkheden en oplossingen. De administratieve handelingen die vierwekelijks gedaan moeten worden voor de salarisverwerking moet écht nog verbetert worden. Door samen hierover in gesprek te zijn, komen er steeds meer gestructureerde oplossingen én groei in de ontwikkeling waar men naartoe wil, dus dat is positief!

Anoniem, oud-medewerker van Eager People

Goed, makkelijk bereikbaar telefonisch en op Whatsapp. Ook vond ik het gaaf om een vaste klus te hebben voor de hele zomerperiode.

Goeie communicatie en efficiënt wat betreft het behandelden van mijn sollicitatie proces en eventuele vragen.

De instructie van het planningsprogramma kan beter.

Joke Pool / Arrange groep

De dienstverlening van Eager People is goed! De contacten zijn goed, ze zijn betrokken bij de medewerkers en de contactpersoon en ze leveren kwaliteit.

De contacten die er zijn voelen vertrouwd, er wordt naar je geluisterd en ze zijn erg zorgvuldig. De kandidaten die aangeleverd worden zijn ook echt goed in hun vak. Daarnaast staan ze bij Eager People open voor eventuele feedback vanuit onze kant.

Doordat de kwaliteit hoog is kan het af en toe wat langer duren voordat er een geschikte kandidaat wordt aangeleverd. Af en toe mag er iets sneller teruggekoppeld worden wat de stand van zaken is, maar door drukte kan ik me ook voorstellen dat het er af en toe bij in schiet.