Reinier Hndius

Erg goed!

Hoe ervaart u het dampen ?

Nog geen leveringen gedaan dus neutral gescoord

Paolo

Top!

Niks

Theo van der Meer

Goede service

Ga zo door

Super! Ik had een lekkende tank en dat hebben ze, ondanks de Corona crisis, goed opgelost. Ze hebben me ook uitgebreid geholpen en termen uitgelegd!

Hoe ervaart u het dampen ?

Online een pagina met uitleg over verschillende begrippen is misschien een idee.

Niets

Heel goed en fijn geholpen afgelopen vrijdag in de mooie nieuwe winkel ...met een lekker kopje koffie en goede uitleg & tips & goed advies en het goede meedenken hebben we allebei een nieuwe vaper... Heel goed en fijn geholpen afgelopen vrijdag in de mooie nieuwe winkel ...met een lekker kopje koffie en goede uitleg & tips & goed advies en het goede meedenken hebben we allebei een nieuwe vaper gekocht 😀.Zijn heel blij met de goede service en komen zeker in de toekomst terug .

Nvt

Goed, snelle levering.

Geen.

Heel klantvriendelijk en denken met je mee. Snelle levering van bestelling met duidelijk uitleg.

Geen opmerkingen

Junior

Zeer vriendelijk

Hoe ervaart u het dampen ?

Heb ik niet ze doen het goed

R

Was opzoek naar de smaak Light fantastic. Hij ging uit de verkoop bij mijn vorige dealer. Gelukkig hier nog verkrijgbaar. Leeftijdcheck via de mail ging makkelijk. Snelle levering in handig... Was opzoek naar de smaak Light fantastic. Hij ging uit de verkoop bij mijn vorige dealer. Gelukkig hier nog verkrijgbaar. Leeftijdcheck via de mail ging makkelijk. Snelle levering in handig brievenbus pakketje