Cas

Prima al jaren

DB

Fijn

Hoe ervaart u het dampen ?

Lekker. Wat heet in mijn keel, heb ik hem goed gereed gemaakt? Info boekje bij de xcube is zeer minimaal, vrijwel geen uitleg.

Michiel

Vriendelijk en klantgericht!

Hoe ervaart u het dampen ?

Erg goed. Damp zelf minder dan ik rookte.

Bloemendaal

Geweldig. Er was een onderdeel van mijn e smoker kapot en de zelfde avond lag het nieuwe onderdeel al in de brievenbus, Top service.

Hoe ervaart u het dampen ?

Wij zijn het gebruiken op van het roken af te komen. We bouwen de nicotine af. Gaat erg goed

vera

ik ben fan!

Miranda

Goede hulp

Hoe ervaart u het dampen ?

In begin moet je er aan wennen maar als je er aangewend bent PRIMA te doen

Berrie

Voor een paar weken terrug batterijen gekocht op de website. Was nog maar1leverbaar. Maar wel betaald voor twee. Andere batterijen gekregen. Nu naar3x opladen doen ze het al niet meer. Als je een... Voor een paar weken terrug batterijen gekocht op de website. Was nog maar1leverbaar. Maar wel betaald voor twee. Andere batterijen gekregen. Nu naar3x opladen doen ze het al niet meer. Als je een website hebt hou dat dan up to date. Om meer van deze problemen te voorkomen.

Lekker

Reactie E-smokershop:

Dag meneer, Wij hebben dit met u besproken voordat de zending werd verzonden, zoals aangegeven konden we het aankoopbedrag van (€9,95) naar u terugstorten voor de tweede batterij die niet... Dag meneer, Wij hebben dit met u besproken voordat de zending werd verzonden, zoals aangegeven konden we het aankoopbedrag van (€9,95) naar u terugstorten voor de tweede batterij die niet beschikbaar was. Echter koos u voor een andere type batterij, ter compensatie kreeg u een 3e batterij gratis erbij. Indien de batterij niet opladen adviseren wij eerst om te kijken of de batterijen wel geactiveerd zijn... of even kijken of uw USB snoertje wel geschikt is ofwel niet defect.
Indien de batterijen niet goed zijn, kunt u dit bij ons aangeven, Wij sturen in die gevallen altijd een gratis verzendlabel zodat men de goederen aan ons op kunt sturen en wij deze ( indien werkelijk defect ) gewoon vervangen of uw aankoopbedrag retour sturen. Dus wilt u dat wij de batterijen onderzoeken neemt u dan even via de normale weg ( contactformulier op onze site ) contact op en.... wij maken ALTIJD ALLES in orde.
vr. gr.
Roel Dozeman

Gerrie van Geel

goed

Eddy

Zeer goed en deskundig, betrouwbaar!

Goed.

G. Christakos

Hele goede service. Vriendelijke mensen. Altijd behulpzaam,
Ik ben heel erg tevreden.

Prettig.