Hans Jager

Prettige e behulpzame mensen. Bestellingen verlopen snel en goed.

Hoe ervaart u het dampen ?

Prettig. Wel afhankelijk van de damper die je kiest.

Brigitta Kraaijeveld

Goede producten en altijd goede service.

Hoe ervaart u het dampen ?

Door het dampen uiteindelijk gestopt met "echt" roken. Begonnen met dampen met nicotine en dat langzaam afgebouwd naar geen nicotine.

Willem Haverhoek

Prima bedrijf. Perfecte service. Zeer aardige mederwerkers.

Hoe ervaart u het dampen ?

Helemaal perfect, als je tenminste de hardware gebruikt die het beste bij je past. Laat je hierover goed informeren, dat is echt belangrijk. Er is heel veer kwaliteits materiaal tekoop. Maar de... Helemaal perfect, als je tenminste de hardware gebruikt die het beste bij je past. Laat je hierover goed informeren, dat is echt belangrijk. Er is heel veer kwaliteits materiaal tekoop. Maar de manier van dampen/vapen en niet de juiste hardware kan alles verknallen. Ondanks dat je prima materiaal hebt, maar dat deze net niet goed bij je dampgedrag past.
Ik wilde langzaam overgaan van het roken naar het dampen/vapen. Vooral niet te snel, omdat de kans van slagen mischien minder goed zou zijn.
Echter is dit geheel automatisch toch heel snel gegaan, en met succes. Het dampen/vapen is echt een heel goed alternatief voor het roken. Je mist het roken totaal niet.
En het is vooral veel minder slecht voor je, oftewel veel beter dan gewoon roken.

Margy Witteveen

Supervriendelijk en heel behulpzaam personeel!

Hoe ervaart u het dampen ?

Super! Hielp mij zeer goed om te stoppen met roken! Ook het afbouwen van de e-smoker ging heel goed door hun goede adviezen!

Jorgen Trommel

Perfecte service, super vriendelijke mensen

Top

Krelis Van der putten

Ik woon in Arnhem, je hebt hier genoeg damp winkels en toch blijf ik deze esmokershop zegt genoeg denk ik..
Ik rij er zelfs wel eens na toe dat is 28 km op en neer. De dichtstbijzijnde hier is 1600 meter..

Betsy Weppelink

Goed en snelle bezorging ! Zeer tevreden !

Hoe ervaart u het dampen ?

Fijne manier om geen sigaretten meer te roken !

Andrea Sloot

Top

top

Berlinda Mengerink

Fijne vervanging voor roken

Otto Slijkhuis

Uitstekende service en knowhow