B. Roelofs

Hemels

Herman van Kerssen

goed

Frans Klumper

Ik heb een uitstekende ervaring met dit bedrijf. Dit zowel in de winkel als digitaal

Een goed alternatief

Angelique Eijgelsheim

TOP

prima

Gulsun Yalcinkaya

Goede ervaring

Heel fijn

Jerry Thannhauser

De producten zijn prima, afhalen in de winkel is ook prima. Maar thuis bezorgd krijgen? Wat een drama. Dit nu 2x gedaan en 2x is het zeer slecht. Je blijven verschuilen achter de vertraging van... De producten zijn prima, afhalen in de winkel is ook prima. Maar thuis bezorgd krijgen? Wat een drama. Dit nu 2x gedaan en 2x is het zeer slecht. Je blijven verschuilen achter de vertraging van POSTNL werkt niet meer als je meer dan een week moet wachten op je bestelling. (binnen Apeldoorn) Misschien nog wel langer want op dit moment heb ik het nog niet.

Reactie E-smokershop:

Goedenmiddag Jerry,
dank voor uw review ; het is inderdaad zoals u omschrijft een drama.
Echter de oorzaak ligt niet bij ons bedrijf maar bij PostNL.
En om heel eerlijk te zijn ; ik...
Goedenmiddag Jerry,
dank voor uw review ; het is inderdaad zoals u omschrijft een drama.
Echter de oorzaak ligt niet bij ons bedrijf maar bij PostNL.
En om heel eerlijk te zijn ; ik begbrijp dit en het is jammer dat u de bal neerlegt bij de leverancier .
Eenieder weet hoe moeilijk PostNL het deze tijd heeft en er zijn ontzettend veel mensen die online bestellen bij webshops in heel Nederland die lang op hun aflevering moeten wachten.
Ik zal u uitleggen hoe het werkt : pakketten worden afgehaald bij ons en komen dan in het afleveringsproces terecht. U woont in Apeldoorn en wij hebben ons bedrijf ook in Apeldoorn. Dat moet toch makkelijk gaan zult u denken echter....
Het is heel goed mogelijk dat een pakket op een sorteercentrum op een heel andere locatie terecht komt. Dat zal voor vertraging zorgen en uiteraard komt de drukte i.v.m. de corona maatregelen + de vorst de snelheid ook niet ten goede.
Gelooft u mij ; u kunt ergens iets gisteren besteld hebben dat u morgen in huis heeft maar het kan ook dat u 3 weken geleden iets heeft besteld wat nog steeds niet geleverd is.
Het maakt niet uit wáár of bij wie u bestelt.
Wij vinden het jammer dat u dit niet begrijpt ondanks het feit dat wij u dit hebben uitgelegd in eerdere contacten waarbij wij u ook hebben aangeboden dat u uw bestelling kunt afhalen bij ons om bovengeschetste problemen te voorkomen.
U gebruikt de term " verschuilen " maar laten we eerlijk zijn; als u morgen een pakket verstuurt en het is uit handen gegeven bij de Post ; welke invloed zou u kunnen uitoefenen om het bestelproces te begeleiden of te bespoedigen ?
Juist; en dat is precies ook de situatie waarin de webwinkeliers in Nederland in verkeren......

Jelle Kuiper

Goeie ervaring, wordt altijd goed geholpen, het systeem met bestellen op de laptops binnen was even wennen maar met corona best wel goed (indien de muizen vaak worden schoongemaakt)

Hoe ervaart u het dampen ?

Lekkerder en gezonder dan sigaretten, alleen soms wel een beetje last van de waterdamp deeltjes die achterblijven

Ans Engelbertink

Hele goede service, zeer klantvriendelijk!

Hoe ervaart u het dampen ?

Het is een prima alternatief voor de sigaret!