Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

IPS international bv

Het portal werkt perfect. Snelle reactie en afhandeling en goed contact met Amila.

Portal zeer eenvoudig en veel overzicht. Snelle acties.

The Stand Company

Zeker als je het proces helder wilt houden, niet zelf incasseren. Keurig aankondigen bij debiteur en dan overdragen de factuur. E-legal is hierin helder snel en doeltreffend.
Verschillende...
Verschillende keren door E-legal procedure laten doen. Heerlijk om je er zelf niet mee bezig te hoeven houden!!

Debiteuren merken dat het serieus is en dat er echt actie moet worden ondernomen op de betaling

C. Kroon / Holland 4 You VOF

Heel eenvoudig om info in de portal te uploaden, na ontvangst onderneemt men gelijk actie en vechten zich als leeuwen om betaald te krijgen.

Portal

Peter van Eerdenburg.com

Mr. A. (Amila) Kasumovi? had binnen een week een vordering binnen die al 1,5 jaar uitstond en waar ik mijn twijfels had of de debiteur niet z'n hakken in het zand zou gaan zetten. Kan niet anders... Mr. A. (Amila) Kasumovi? had binnen een week een vordering binnen die al 1,5 jaar uitstond en waar ik mijn twijfels had of de debiteur niet z'n hakken in het zand zou gaan zetten. Kan niet anders zeggen dan dat deze vorm van incasso mij zeer bevallen is.

snelle incasso, heldere voorwaarden

Nancy van Arido Autotechniek

Na wat mindere ervaringen met deurwaarderskantoren ben ik eens gaan googlen. Ik kwam bij e-legal.nl terecht. De site is duidelijk en sprak mij aan. Nog even telefonisch contact gehad en vervolgens... Na wat mindere ervaringen met deurwaarderskantoren ben ik eens gaan googlen. Ik kwam bij e-legal.nl terecht. De site is duidelijk en sprak mij aan. Nog even telefonisch contact gehad en vervolgens de vordering ingediend. Bij diverse deurwaarderskantoren moet je bellen voor info en dan blijkt dat er al geruime tijd niets is gedaan met de vordering. Hier werkt dat wel anders, mr. Pareshma Duggal-Sukhai zat er boven op en met succes! Iedere actie die ze ondernam staat in het digitale dossier, je kunt zo iedere stap volgen. Toen de debiteur zich niet aan de gemaakte afspraken hield, werd er DIRECT gereageerd door mr. Pareshma Duggal-Sukhai en niet een maand later een keer. Absoluut een aanrader!

Actie! Ze zitten er boven op.

Slijpen Legal

Hele goede hands-on benadering van Amila Kasumovic. Vordering geïnd!

Communicatie is erg goed. Behandeling van het dossier uitstekend

De Studio

Uitermate professioneel en communicatief sterk. Mede dankzij de voortvarende aanpak binnen 9 dagen resultaat. 100% tevreden.

Zeer overzichtelijke portal waarbij je zelf het gehele dossier en voortgang kan volgen.

Vastgoeddata Nederland

Top! Incasso wordt snel opgepakt en goed afgewikkeld.

snelle behandeling
duidelijk overleg

Terrazoo en vloerenbedrijf Traas

Snelle en heldere communicatie

snelle en heldere communicatie

Brand Translations

Voor het eerst in 17 jaar een niet betalende klant. Kreeg e-Legal aanbevolen door een collega. Professionele en vriendelijke communicatie, medewerker ging direct aan de slag, niet-betalende klant... Voor het eerst in 17 jaar een niet betalende klant. Kreeg e-Legal aanbevolen door een collega. Professionele en vriendelijke communicatie, medewerker ging direct aan de slag, niet-betalende klant stemde vlot in met betalingsregeling. Probeerde daar 'aan het einde van de rit' toch nog weer onderuit te komen, maar dat werd direct de kop in gedrukt.

Zaak werd direct opgepakt en in behandeling genomen. Uitstekende communicatie, niet alleen naar mij, maar duidelijk ook richting niet-betalende klant. Ik hoefde me er niet meer om te bekommeren,... Zaak werd direct opgepakt en in behandeling genomen. Uitstekende communicatie, niet alleen naar mij, maar duidelijk ook richting niet-betalende klant. Ik hoefde me er niet meer om te bekommeren, alles werd goed geregeld.