E-Flux

Medela Benelux BV

Gebruiksvriendelijke portal en de service van de helpdesk was kundig en oplossingsgericht

Ronald

Vanuit het VVE-bestuur en als berijder van een elektrische auto heb ik voor E-flux gekozen vanwege de kant en klare oplossing voor opladen binnen een VVE. Zeer deskundige helpdesk die ons goed heeft... Vanuit het VVE-bestuur en als berijder van een elektrische auto heb ik voor E-flux gekozen vanwege de kant en klare oplossing voor opladen binnen een VVE. Zeer deskundige helpdesk die ons goed heeft begeleid om alles administratief voor elkaar te krijgen.

Rob Mulder

Werkt eenvoudig

Dries de Gelder

De snelheid van leveren van de kaart is top

Dušan Vukić

Reliable, easy to use.

Patrick

Pasje werkt gewoon goed dus

Rijschool Matse

Stekker erin pas tegen de lezer en laden maar

Hans Bresser

Ik ben klant geworden bij E-Flux en ben zeer tevreden over de duidelijke en eenvoudige manier waarop alles is verlopen. Na mijn aanmelding had ik een dag later al mijn laadsleutel en die was meteen... Ik ben klant geworden bij E-Flux en ben zeer tevreden over de duidelijke en eenvoudige manier waarop alles is verlopen. Na mijn aanmelding had ik een dag later al mijn laadsleutel en die was meteen actief.

Reactie E-Flux:

Beste Hans Bresser,
Beste Hans Bresser,
Hartelijk bedankt voor het geven van deze review en wat leuk dat je recentelijk klant bent geworden bij E-Flux! Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over E-Flux! Op naar veel elektrische kilometers!
E-Flux

Han Teunis / NEWMINDS systems

Eenvoudig en snel geregeld.