E-Flux

Raoul Lauffer / Auto Biermans B.V.

Zeer uitgebreide dekking van de laadpas in binnen- en buitenland, ook voor snelladen en handige app voor het zoeken naar laadpalen en het koppelen van je laadpas. Ook kun je handig al je laadsessies... Zeer uitgebreide dekking van de laadpas in binnen- en buitenland, ook voor snelladen en handige app voor het zoeken naar laadpalen en het koppelen van je laadpas. Ook kun je handig al je laadsessies en de kosten hiervan raadplegen. Gewoon top!

Reactie E-Flux:

Beste Roaul Lauffer,
Hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring met E-Flux! Goed om te horen dat je zo enthousiast bent!

Paola Geboers

Nog maar slechts 1x gebruik van gemaakt.

Marcel

Prima service!

Flip brommet

Kaart de volgende dag in huis en hij werkt overal šŸ‘

Dirk

E-Flux is cool en een heel goed ps top

Drost Instal

Moeizame start na een aantal al reeds in gebruik genomen NL*EFL nummers toch uit eindelijk gelukt! eerste twee aanmeldingen gingen gelijkt goed dus wat mij betreft top! Nu kijken hoe het ons gaat... Moeizame start na een aantal al reeds in gebruik genomen NL*EFL nummers toch uit eindelijk gelukt! eerste twee aanmeldingen gingen gelijkt goed dus wat mij betreft top! Nu kijken hoe het ons gaat bevallen.

Reactie E-Flux:

Beste Peter,
Bedankt voor jouw review! Goed om te horen dat het uiteindelijk allemaal gelukt is!

Janco Hoekstra

Veel laadpalen

Dave

Simpel en precies zoals je zou willen

Edwin

Super handig kan bijna alle laadpalen gebruikenšŸ‘šŸ¼

Henk Gistelinck

Weinig ervaring