E-Flux

Samskip

Goede dienst verlening, hulpvaardige mensen

Taskin vertaalbureau

Goede medewerkers

Mike

Tot 2 keer toe dubbele laadsessie , dee moest ik zelf constateren en zij doen geen check op de data , zelf na het melden kreeg ik mijn geld niet terug , communicatie minimaal , ik koop service maar... Tot 2 keer toe dubbele laadsessie , dee moest ik zelf constateren en zij doen geen check op de data , zelf na het melden kreeg ik mijn geld niet terug , communicatie minimaal , ik koop service maar krijg niets , tevens staat wel de KHW op de factuur maar niet de eenheids prijs een gemiste kans

Reactie E-Flux:

Beste Mike,
Beste Mike,
Wat vervelend! Ik zou je graag verder willen helpen, maar dat gaat helaas niet met deze gegevens. Zou je jouw volledige naam kunnen doorgeven of de naam waaronder je bij ons ingeschreven staat? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen!
E-Flux

Gemakkelijk te verkrijgen - geen gedoe

H. Everts

Erg onduidelijk als je via een VVE de lader laat beheren, het kost meer als bij een normale laadpaal pas

Taxi Poort VOF

Zeer tevreden met het laadpasje van E-Flux

Number1security

Lekker makkelijk in gebruik en werkt altijd

Herman

Men komt na wat men belooft

F.J.M. Meens

Only positive experiences, competitive