Anne

Slechte ervaring ze zeggen dat ze het hebben opgestuurd maar dat is tot op heden niet gebeurt .(ook de 2e keer na beloftes nog steeds niet opgestuurd)

Hi Anne,
We vinden het vervelend dat het even moest duren, maar gelukkig hebben we je kunnen helpen en kun je nu je E-Flux pas gebruiken. Veel plezier ervan!
Vriendelijke groet,
Kirsten...
Hi Anne,
Vriendelijke groet,
Team E-Flux

Aghyad

Looks great from the outside, but once you are in, many mistakes and unexpected changes occur.

Hi,
Unfortunate to hear that your experience wasn't that good. Feel free to contact me if there is anything I can help you with. I would be happy to improve your experience!
Kind...
Hi,
Kind regards,

Mark Baaijens

Dubbel betaald?? Geen uitzondering bij e-flux

Hi Mark,
Hi Mark,
Helaas is er afgelopen tijd inderdaad tweemaal een dubbele afschrijving gedaan. Vervelend dat dit ook bij jou is gebeurd. Gelukkig hebben wij alles kunnen oplossen en zou ook jij je geld terug moeten hebben. Wel kan het 10 werkdagen duren voordat het op je rekening staat. Laat je het even weten als je het dan nog niet hebt? Dan los ik het voor je op!
Fijne dag!
Groetjes,

W. de Haan

Ik heb in maart een dubbele afschrijving gehad, daarna heb ik een aantal malen via de mail contact met twee medewerkers van E-Flux gehad, er werd aangegeven dat het teveel betaalde bedrag z.s.m. zou... Ik heb in maart een dubbele afschrijving gehad, daarna heb ik een aantal malen via de mail contact met twee medewerkers van E-Flux gehad, er werd aangegeven dat het teveel betaalde bedrag z.s.m. zou worden teruggestort. Het is nu juli en er is nog steeds niets teruggestort!!

Reactie E-Flux:

We balen als een stekker dat dit fout is gegaan. Gelukkig hebben we de dubbele afschrijvingen weer terug kunnen storten. Het kan wel zijn dat het nog een aantal werkdagen duurt voordat het geld weer... We balen als een stekker dat dit fout is gegaan. Gelukkig hebben we de dubbele afschrijvingen weer terug kunnen storten. Het kan wel zijn dat het nog een aantal werkdagen duurt voordat het geld weer op de rekening staat. Laat het even weten als dit over 10 werkdagen nog niet het geval is, dan wordt er naar gekeken. Bedankt voor je geduld!

Hans

Zeer naar tevredenheid

Field Work bv

Zeer snelle service

Tim van Dellen | Saam'

Ik wacht al 3 maanden op het terugstorten van een dubbele afschrijving. Dramatisch dit! Ik breek de laadpas doormidden en zal geen gebruik meer maken van de diensten van E-flux. Bizar hoe jullie met... Ik wacht al 3 maanden op het terugstorten van een dubbele afschrijving. Dramatisch dit! Ik breek de laadpas doormidden en zal geen gebruik meer maken van de diensten van E-flux. Bizar hoe jullie met klanten omgaan.

Reactie E-Flux:

We balen als een stekker dat dit fout is gegaan. Het goede nieuws is dat je vandaag de dubbele afschrijving teruggestort krijgt. Bedankt voor je geduld! Hopelijk stoten we ons niet tweemaal aan... We balen als een stekker dat dit fout is gegaan. Het goede nieuws is dat je vandaag de dubbele afschrijving teruggestort krijgt. Bedankt voor je geduld! Hopelijk stoten we ons niet tweemaal aan dezelfde laadpaal.

Samskip

Goede dienst verlening, hulpvaardige mensen

Taskin vertaalbureau

Goede medewerkers