J. Schouten

Goed bereikbaar en bellen netjes terug op afgesproken tijd.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne uitleg en nemen echt de tijd om je de fietsen te laten uit proberen.

m makkee

Super goede uitleg en nemen de tijd.

Beschrijf hier uw ervaring

ik heb de volt evo. En super tevreden mee, ook goede uitleg gekregen over de fiets bij het afleveren.
Top super tevreden

Jan en Yvonne Linnebank

We hadden ons via internet al aardig ingelezen en een keuze gemaakt voor twee vouwfietsen. De vragen die wij nog hadden over de lacros ambling fietsen werden door de mensen van bij e-bikez prettig... We hadden ons via internet al aardig ingelezen en een keuze gemaakt voor twee vouwfietsen. De vragen die wij nog hadden over de lacros ambling fietsen werden door de mensen van bij e-bikez prettig en met kennis van zaken beantwoord. Dit gold ook voor de proefrit die we konden maken. De fietsen besteld en deze werden volgens afspraak kosteloos thuis afgeleverd. De afgelopen twee dagen al een paar flinke ritten, naar volle tevredenheid gemaakt. Krijgen zelfs onderweg complimenten over de fietsen. Een cliché maar we hadden dit al veel eerder moeten doen.

Beschrijf hier uw ervaring

Komen afspraken erg goed na. Adviseren helder en met kennis van zaken. Zijn prettige mensen in omgang.

Paul en Yvonne Stols, Nieuwegein.

Wij zijn dik en dik tevreden met de door ons in mei 2019 aangekochte E-Bikez type Lazzise elektrische fietsen. Perfecte service. Prettige en professionele adviezen van Hans en Dennis bij het maken... Wij zijn dik en dik tevreden met de door ons in mei 2019 aangekochte E-Bikez type Lazzise elektrische fietsen. Perfecte service. Prettige en professionele adviezen van Hans en Dennis bij het maken van onze keuze. Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Superfijne fietsen, goede kwaliteit. Onze keuze viel op de Lazzise, een elektrische fiets met een krachtige middenmotor en een grote actieradius. (100-120 KM) Iedere fietstocht is weer een heerlijke... Superfijne fietsen, goede kwaliteit. Onze keuze viel op de Lazzise, een elektrische fiets met een krachtige middenmotor en een grote actieradius. (100-120 KM) Iedere fietstocht is weer een heerlijke belevenis.

Eva Rijk

Wat een geweldige service!

Beschrijf hier uw ervaring

Al jaren heb ik een elektrische fiets van E-bikez, ik kan niet meer zonder! Ik rijd er elke dag mee naar het station, wat een betrouwbare fiets! Als er een keer iets is, dan word ik altijd snel... Al jaren heb ik een elektrische fiets van E-bikez, ik kan niet meer zonder! Ik rijd er elke dag mee naar het station, wat een betrouwbare fiets! Als er een keer iets is, dan word ik altijd snel geholpen :).

PietdH

De eerste 10.000 kilometer zit erop.

Beschrijf hier uw ervaring

Begin 2017 een Spark Evo van E-bikez aangeschaft. In het begin waren er wat problemen met een "tikkende" motor, dit is echter na alle tevredenheid opgelost.
Nu dus zonder problemen 10.000...
Nu dus zonder problemen 10.000 kilometer gefietst, dit houdt wel in dat de kilometerteller weer op 0 staat.
De accu geen enkele keer leeg gereden en meerdere keren meer dan 70 km gefietst.
Kortom een prima e-bike zonder problemen.

Ton Vonk

Mei 2019 een codoba aangeschaft. Uitstekend en vrijblijvend voorgelicht, vriendelijke ontvangst.
Aflevering stipt volgens afspraak binnen 1 week.

Beschrijf hier uw ervaring

De Cordoba met middenmotor is een geweldige fiets, met automatische versnelling, een fijne fietservaring.
Tot nu toe (december 2019) slechts 2 problemen gehad: handrem opnieuw afgesteld, 2 gesprongen spaken vervangen. Deze reparaties snel (binnen 2 dagen) onder garantie aan huis uitgevoerd. Zoals bij aankoop toegezegd: 2 jaar volledige garantie, reparatie aan huis, geen voorrij-kosten.

Henja

Super klantvriendelijk!

Beschrijf hier uw ervaring

na reparatie lijkt het of het een nieuwe fiets is!

Anja

Op afspraak 2 fietsen thuis getest. We kregen alle tijd om uitte proberen . Zoveel geduld om al onze vragen te antwoorden
Waren enthousiast de over de automatische schakeling en de prijs...
Waren enthousiast de over de automatische schakeling en de prijs kwaliteit verhouding van de Cordoba . Voorlopig 1 besteld en op mijn verjaardag afgeleverd .Hulde en Dank

Beschrijf hier uw ervaring

De telefoontjes waren klantvriendelijk en zoekend naar mogelijkheden Toppie

Ari-jana Meijel

Behulpzaam en zeer goede service aan huis.

Beschrijf hier uw ervaring

2 E-bikez vier jaar oud op en top in orde gemaakt voor weinig geld.