Renske Schippers

Wat ben ik blij met mijn splinter nieuwe fiets van E-bikez. Zelfs in de regen is het een feest om naar mijn werk te fietsen op de prachtige Gaia met belt-drive.
Ben goed geholpen en kreeg...
Ben goed geholpen en kreeg duidelijk betrouwbaar advies.
Kundige eigenaren ???

Beschrijf hier uw ervaring

Ben goed geholpen en kreeg...
Ben goed geholpen en kreeg duidelijk betrouwbaar advies.
Kundige eigenaren ???

n.v.t.

Geweldig bedrijf waar ik als klant prima werd geholpen en geadviseerd zowel bij de aankoop als de service.

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens onze zomervakantie kwam Hans met 2 GAIA E bikes naar de camping voor een proefrit. Wij kregen alle tijd om de fietsen te testen en werden goed en vriendelijk door Hans geholpen.
Na...
Na aankoop wat problemen gehad met de accu maar die werden door het service team goed en snel verholpen. Goed contact of je werd snel terug gebeld, Martijn top!

Elze Strasky

Zonder twijfel weer een e-bikez

Beschrijf hier uw ervaring

In 2015 mijn eerste e-bike hier gekocht. Toen was ik al erg te spreken over de prijs-kwaliteit en de goede service. Nu mijn fiets na intens gebruik echt aan vervanging toe was heb ik zonder twijfel... In 2015 mijn eerste e-bike hier gekocht. Toen was ik al erg te spreken over de prijs-kwaliteit en de goede service. Nu mijn fiets na intens gebruik echt aan vervanging toe was heb ik zonder twijfel contact gezocht en ben ik enorm goed geholpen. Ze zijn 2 keer langs geweest om fietsen te testen en heb ik uit eindelijk mijn oude fiets kunnen inleveren voor korting. Mijn nieuwe lazzise fiets heerlijk! Dus zoek je kwaliteit en persoonlijke service, zoek dan niet verder en ga naar e-bikez!

Herman

Proefrit bij E-Bikes

Beschrijf hier uw ervaring

Proefrit gemaakt in Utrecht. Geholpen door Dennis. Hij neemt de tijd om de mogelijkheden te bespreken. Hij adviseerde goed en legt rustig de verschillen tussen de diverse fietsen uit.... Fiets... Proefrit gemaakt in Utrecht. Geholpen door Dennis. Hij neemt de tijd om de mogelijkheden te bespreken. Hij adviseerde goed en legt rustig de verschillen tussen de diverse fietsen uit.... Fiets besteld!

H vd Zwet

Problemen gehad met een band en met de ophanging van de koplamp.

Beschrijf hier uw ervaring

Perfect geholpen tijdens de verkoop. Uitgebreide proefrit kunnen maken. Bovenstaande probleempjes goed opgelost.

kees kool

Goede ervaringen met Volt evo

Beschrijf hier uw ervaring

After sales wordt serieus genomen en klacht correct afgehandeld

Kool

2 keer een ebikez gekocht en zeer tevreden over de fietsen.

Beschrijf hier uw ervaring

Kwaliteit is goed van de beide fietsen die ik heb gehad. 2 keer een probleem met de oplader gehad en dit werd gelijk opgelost door een nieuwe te sturen. Oom een probleem rondom een gebroken zadelpen... Kwaliteit is goed van de beide fietsen die ik heb gehad. 2 keer een probleem met de oplader gehad en dit werd gelijk opgelost door een nieuwe te sturen. Oom een probleem rondom een gebroken zadelpen is in overleg tot ieders tevredenheid opgelost. Ruim 15.000 km verder en gewoon een tevreden klant.

G.Aldershof

Afgelopen zomer bij -bikez in Utrecht een van Dijck Gaia fiets gekocht. Op afspraak heen geweest en uitgebreid uitleg gekregen en ik kon proefritten maken zo lang als ik nodig had. De levering van... Afgelopen zomer bij -bikez in Utrecht een van Dijck Gaia fiets gekocht. Op afspraak heen geweest en uitgebreid uitleg gekregen en ik kon proefritten maken zo lang als ik nodig had. De levering van de fiets liet door de corona maatregelen wat op zich wachten en e-bikez gaf daar, ongevraagd, een kleine financiële vergoeding voor. Heel attent.
De fiets werd geleverd en afgemonteerd volgens afspraak.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over mijn keuze voor e-bikez

Gerard Putman

6 jaar geleden kochten wij onze eerste 2 E-bikez bij de toen nog starters in deze markt. Inmiddels hebben wij 2 nieuwe Van Dijcks bij heb gekocht en de oude E-bikez ingeruld.
Zoals altijd...
Zoals altijd prima services, advies en afwikkeling van de aankoop.

Top bedrijf...!

Peter Haag

E-Bikez - TOP bedrijf / kwaliteit / service en transparant

Beschrijf hier uw ervaring

Vanaf het eerste contact tot op heden zeer goede ervaringen met E-bikez. Open over prijzen t.o.v. con-collega’s, geen agressieve verkoop, gewoon zoals het hoort, goed zijn voor de klanten en met... Vanaf het eerste contact tot op heden zeer goede ervaringen met E-bikez. Open over prijzen t.o.v. con-collega’s, geen agressieve verkoop, gewoon zoals het hoort, goed zijn voor de klanten en met service. Mond op mond reclame doet dan de rest.

Groot verschil met een grote con-collega welke mij recent belde en vroeg wat de reden was waarom ik gekozen had voor E-bikez. Toen ik dat vertelde kwam er na halve minuut een geluid uit mijn mobiel van; tuut - tuut - tuut...... Dus voor mij een overduidelijke bevestiging dat we een goede keuze gemaakt hebben met E-bikez - die er gewoon zijn voor hun klanten. Voor ons een reden daar binnenkort nog een E-bike te kopen.

Bij E-bikez tellen niet de aantallen maar de klant.