Hans Roosendaal

In april een Huyser Domaso fiets gekocht. Ik heb bij de 2 eigenaren een uitstekende klantervaring gehad, waarbij aandacht op plek 1 staat. Prima deal kunnen doen. Na zo,n 350 gereden km,s ook vol... In april een Huyser Domaso fiets gekocht. Ik heb bij de 2 eigenaren een uitstekende klantervaring gehad, waarbij aandacht op plek 1 staat. Prima deal kunnen doen. Na zo,n 350 gereden km,s ook vol lof over de fiets. Voldoet 100% aan de verwachtingen. Beantwoorden je vragen per direct. ( zelfs mail ontvangen om 23.30 uur).

Beschrijf hier uw ervaring

Kortom een goede partner en adres als u een e bike zoekt!

H. V. D. Koedijk

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

6 jaar geleden 2 ebikez volt met voorwielmotor gekocht en ondanks dat we er niet echt zuinig op zijn voldoen deze fietsen nog steeds prima. We hebben ongeveer 10000 km gefietst.
Ook de accu...
Ook de accu capaciteit voldoet nog steeds. Kortom niet zo goed voor Ebikez want wij denken nog niet aan nieuwe fietsen

Albertine

Erg tevreden en snelle flexibele levering

Beschrijf hier uw ervaring

Kon snel een afspraak maken in de showroom in Utrecht en kreeg alle tijd om vragen te stellen die eerlijk en oprecht beantwoord werden! Heb de fiets gelijk besteld en na 10 werkdagen al geleverd!... Kon snel een afspraak maken in de showroom in Utrecht en kreeg alle tijd om vragen te stellen die eerlijk en oprecht beantwoord werden! Heb de fiets gelijk besteld en na 10 werkdagen al geleverd! Vandaag mijn fiets ontvangen:). De fiets kon niet op de aangegeven tijd geleverd worden op mijn huisadres. Toen ik vroeg of ze de fiets op dezelfde dag misschien elders konden bezorgen ,was dat geen probleem (omdat die locatie ook in de route zat)! Prettig persoonlijk contact en zeker geen nummertje. Bedankt!

Van Rossum

Heel fijn en kundig geholpen door Dennis. Hij heeft voor ons alle tijd genomen en professioneel uitleg gegeven over de Huyser fietsen. Door zijn deskundigheid hebben wij besloten twee Huyser Maleo... Heel fijn en kundig geholpen door Dennis. Hij heeft voor ons alle tijd genomen en professioneel uitleg gegeven over de Huyser fietsen. Door zijn deskundigheid hebben wij besloten twee Huyser Maleo aan te schaffen.

Beschrijf hier uw ervaring

Na testrit hebben wij twee Huyser Maleo aangeschaft. Tot nog toe uitermate tevreden over de afwerking- en fietseigenschappen.
Wij zijn erg gecharmeerd over de belt van de Huyser Maleo.

van Engelen

Geweldig bedrijf! We kregen goed advies van Dennis.

Goede service!

Hendrie

Na testrit een Huyser Maleo aangeschaft. Levering zou 10 werkdagen zijn. Werd al na 3 dagen geleverd. Top

Beschrijf hier uw ervaring

Prima ebike, stoer uiterlijk met oog op details. Weggedrag is uitstekend evenals de trap ondersteuning. Inmiddels meer dan 200km gereden. Had een klein mankement werd direct opgepakt en andere dag... Prima ebike, stoer uiterlijk met oog op details. Weggedrag is uitstekend evenals de trap ondersteuning. Inmiddels meer dan 200km gereden. Had een klein mankement werd direct opgepakt en andere dag verholpen.

Remko

2 fietsen gekocht. Prima contact. Afspraken worden nagekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Fietsen zijn van goede kwaliteit tegen een goede prijs.

Anita Goedhart

Prima bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Vorige week Maleo ontvangen. Superfijne fiets heel blij mee.

Wim Bleeker

Prima bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer vriendelijk en prima geholpen bij de keuze van mijn nieuwe E-bike.

Renske Schippers

Wat ben ik blij met mijn splinter nieuwe fiets van E-bikez. Zelfs in de regen is het een feest om naar mijn werk te fietsen op de prachtige Gaia met belt-drive.
Ben goed geholpen en kreeg...
Ben goed geholpen en kreeg duidelijk betrouwbaar advies.
Kundige eigenaren ???

Beschrijf hier uw ervaring

Ben goed geholpen en kreeg...
Ben goed geholpen en kreeg duidelijk betrouwbaar advies.
Kundige eigenaren ???