Hakan

Perfect geholpen door e-bikez
Ik had een gaia gekocht maar het was toch niet Wat ik echt wilde
Perfect geholpen door e-bikez
Ik had een gaia gekocht maar het was toch niet Wat ik echt wilde
Dennis van e-bikez heeft mij zeer goed geholpen met een fiets die ik eigenlijk achteraf liever wilde n.l een leto 7 heeft naar mijn mening sportiever uitstraling
Zonder problemen hebben ze dat voor mij geregeld
Een aanrader de leto en e-bikez

R. ter Aar

Mooie ebike uitgezocht nav informatieve proefrit

Beschrijf hier uw ervaring

Bij E-bikez nemen ze echt de tijd voor je en geven een eerlijk advies. Wel zo prettig in een markt waar de keuze erg groot is. Het persoonlijke zorgde ervoor dat ik gelijk een ebike heb besteld die... Bij E-bikez nemen ze echt de tijd voor je en geven een eerlijk advies. Wel zo prettig in een markt waar de keuze erg groot is. Het persoonlijke zorgde ervoor dat ik gelijk een ebike heb besteld die over 2 weken aan huis geleverd gaat worden.

Eric Zwaart

Goed advies, ruime testmogelijkheid, koop, aflevering door servicepartner en daarna niets.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik mis toch wel aandacht voor 'na de koop'. Vind het geluid van de steps motor van EMB legacy top model toch wel storend en zeker niet stil zoals in brochure vermeld. Geen idee of hier wat aan... Ik mis toch wel aandacht voor 'na de koop'. Vind het geluid van de steps motor van EMB legacy top model toch wel storend en zeker niet stil zoals in brochure vermeld. Geen idee of hier wat aan gedaan kan worden.

E-bikez

Ik ben zeer tevreden over E-Bikez omdat ik als klant het gevoel had de koning te zijn en de verkoper luisterde naar wat ik wilde en/of wat ik vervelend vond bij de koop van mijn vorige fiets bij een... Ik ben zeer tevreden over E-Bikez omdat ik als klant het gevoel had de koning te zijn en de verkoper luisterde naar wat ik wilde en/of wat ik vervelend vond bij de koop van mijn vorige fiets bij een ander bedrijf. Hij dacht mee in mogelijkheden en nam mijn gedachtengang serieus

Beschrijf hier uw ervaring

Ik rijd ca. 3 weken op een Makro damesfiets en ik ben hier heel erg blij mee. De fiets rijd heel fijn. Ik heb er wel een ander zadel op laten zetten. Ook dit is positief. De motor heeft veel kracht,... Ik rijd ca. 3 weken op een Makro damesfiets en ik ben hier heel erg blij mee. De fiets rijd heel fijn. Ik heb er wel een ander zadel op laten zetten. Ook dit is positief. De motor heeft veel kracht, de zithouding en het opstappen is zeer fijn en ik ga met veel plezier een stuk fietsen.

William

Na rustig advies gesprek en proefrit, witte Maleo lowstep belt bafang 420 gekocht. sept 2021

Beschrijf hier uw ervaring

na rustig adviesgesprek en kort rijden op verschillende modellen de witte Maleo lowstep gekozen. Week later kunnen ophalen in Woudenberg. Fiets goed afgesteld. Nu eerste kilometers gemaakt. Mooie... na rustig adviesgesprek en kort rijden op verschillende modellen de witte Maleo lowstep gekozen. Week later kunnen ophalen in Woudenberg. Fiets goed afgesteld. Nu eerste kilometers gemaakt. Mooie fiets met krachtige stille motor. Fijne support handvaten en zit houding.

Fuchten

Goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben nu de Ultremo van Huyser. Fijne fiets die zeker aan de verwachtingen beantwoord. Top fiets.

René van der Wurf

Goed en uitgebreid advies over Huyser-fiets.Levertijd iets later maar dat gaat buiten schuld van E-Bikes om.Accu probleem op vakantie opgelost in samenwerking met dealer Boek uit Sneek.De nieuwe... Goed en uitgebreid advies over Huyser-fiets.Levertijd iets later maar dat gaat buiten schuld van E-Bikes om.Accu probleem op vakantie opgelost in samenwerking met dealer Boek uit Sneek.De nieuwe accu werd keurig aan huis omgeruild.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima ervaring met E-bikez zowel in adviestraject als in de nazorg.

koorevaar

Ik heb vrij lang moeten wachten voor het oplossen van een storing aan mijn fiets, n.l. een tik in de motor bij iedere trapomwenteling.
De oorzaak blijkt lange levertijden van onderdelen uit...
De oorzaak blijkt lange levertijden van onderdelen uit Azie te zijn, door de coronaperikelen. Deze onderdelen zijn nu onderweg en zullen volledig onder garantie worden vervangen. Prima geregeld en ik hoop binnenkort weer geruisloos te kunnen fietsen.

Zie hierboven

H.Dekker

Uitstekend bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

De eerste indruk was de aandacht voor de klant, geen vraag was te veel, werd goed geadviseerd.Lekker bak koffiekan niet beter.

Ellen Niemantsverdriet

We hebben onlangs 2 Huyser Ultremo fietsen gekocht. Kregen alle aandacht en uitleg van Dennis. Door omstandigheden buiten hun schuld konden de fietsen niet voor onze fietsvakantie geleverd worden,... We hebben onlangs 2 Huyser Ultremo fietsen gekocht. Kregen alle aandacht en uitleg van Dennis. Door omstandigheden buiten hun schuld konden de fietsen niet voor onze fietsvakantie geleverd worden, maar we kregen zonder voorwaarden 2 leenfietsen.

Beschrijf hier uw ervaring

De fietsen zijn heel fijn, het wachten waard.