Michel Plass

Na ff zoeken het pand in Utrecht gevonden. Vriendelijke mensen en redelijk goede uitleg over fiets (Freebike).

Beschrijf hier uw ervaring

Na aanschaf duurde het twee weken voordat fiets thuis afgeleverd werd. Prima. Helaas hoorde ik direct een tik in de motor. Dus de fiets weer mee terug gegeven. Na twee weken kwam fiets weer terug en... Na aanschaf duurde het twee weken voordat fiets thuis afgeleverd werd. Prima. Helaas hoorde ik direct een tik in de motor. Dus de fiets weer mee terug gegeven. Na twee weken kwam fiets weer terug en tik in motor was verholpen. Prima. Echter, na een aantal dagen fietsen merkte ik dat de trapas - voor zover ik het kan beoordelen - kraakte als ik trapte. Een irritant geluid waar ik mee continue aan ergerde. Ook niet passend bij een fiets van 3300 euro.. Ik bellen met Bikez. Nee, daar komen we niet voor. Dan kan verholpen worden als u de servicebeurt laat doen. Ik: is dat dan gratis, want dit lijkt me garantie. Bikez: u kan er toch nog mee fietsen. Dan gaan we niet speciaal komen. De servicebeurt is niet gratis. Wellicht maken ze dan die trapas ook gelijk.
Kortom: ik ben niet blij.
Inmiddels heeft Ebikez contact met me opgenomen en me verzekerd dat de fiets gratis gemaakt gaat worden. Tevens gemeende excuses. Prima. Ik hoop dat dit verder probleemloos afgehandeld wordt.

Kieboom

Uitstekend!

Vriendelijk en deskundig

Jan Smit

Klantvriendelijk, nemen alle tijd voor je en zeer duidelijke uitleg.

Top fiets van alle gemakken voorzien: van Dijck Leto

Karien Sanders

Klantvriendelijk. Alle tijd. Veel ervaring en kennis.

Super goede fiets met top specificaties: Van Dijck Leto

Bibi Guds

Goede service, veel informatie over e-bikes, vriendelijke uitstraling en open communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben tot nu toe zeer tevreden en ze werken efficiënt.

A.Sarelse

Prima bedrijf met goede kennis van E-Bikes

Beschrijf hier uw ervaring

2 van Dijck E-Leto,s gekocht nadat deze tot in de puntjes geduldig zijn uit gelegd door Hans en Dennis.
Nu rijden mijn vrouw en ik alweer enkele weken tot volle tevredenheid op onze nieuwe E-bikes.
We zullen E-Bikez bij al onze kennissen van harte aan bevelen.

Aat Mannak

Prima bedrijf, komen alle afspraken na.
In Utrecht een goede uitleg over de fiets gehad.

Beschrijf hier uw ervaring

In juli de fiets LETO BELT van VanDijck gekocht, maar door leveringsproblemen pas half december geleverd. Nu 650 km. mee gereden, een heerlijke fiets. Grote accu en stille motor

Helma van Dijk

Ze nemen de tijd voor je en hele goede uitleg over de verschillen van de e-bikes. Je krijgt ook de tijd om verschillende merken uit te proberen. Er wordt totaal geen druk uitgeoefend om te kopen.... Ze nemen de tijd voor je en hele goede uitleg over de verschillen van de e-bikes. Je krijgt ook de tijd om verschillende merken uit te proberen. Er wordt totaal geen druk uitgeoefend om te kopen. Aan de nazorg wordt ook aandacht geschonken of de e-bikes voldoet.

Beschrijf hier uw ervaring

De e-bike van van Dijck LETO Belt voldoet helemaal naar mijn wens. De kleur dark green vind ik echt van deze tijd.De versnelling werkt perfect en ik vind ook dat de motor stil is. Je zit lekker... De e-bike van van Dijck LETO Belt voldoet helemaal naar mijn wens. De kleur dark green vind ik echt van deze tijd.De versnelling werkt perfect en ik vind ook dat de motor stil is. Je zit lekker rechtop en de opstap is laag. Ik ben erg tevreden en ik ga zekers vele kilometers maken met deze “ snelle” en prachtige sportieve e-bike van van Dijck. Echt aan te bevelen!

J.H. De koning

Uitgebreide voorlichting en mooie ebikes

Beschrijf hier uw ervaring

Namen uitgebreid de tijd voor al mijn vragen. Mooi aanbod met prachtig afgewerkte fietsen die we mochten testen door middel van een route over een fietsbrug. Meteen overtuigd !

Onze...

Onze keuze viel uiteindelijk op model Maleo, maar de Leto was ook een fijne fiets.

J. Pisters

Een prima telefonisch contact gehad om een afspraak te maken.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring met dit bedrijf