Harry Molenaar

De verkoop en aflevering van twee fietsen ging prima mijn vriendin mocht verschillende zadels uitproberen om te voelen welke het beste voor haar was.

Beschrijf hier uw ervaring

De fiets rijd zeer goed dus ik ben erg tevreden hier over.
ik heb echter wel drie punten die ik onder de aandacht wil brengen.
- de ondersteuning wordt al iets minder als de accu onder de...
De fiets rijd zeer goed dus ik ben erg tevreden hier over.
ik heb echter wel drie punten die ik onder de aandacht wil brengen.
- de ondersteuning wordt al iets minder als de accu onder de 50% komt en bij nog leger ook nog minder, misschien is dit in de software aan te passen?
- de lak is er kwetsbaar er komen snel krassen op ik zet hem nu regelmatig in de was omdat te vertragen
- de voorvering gaat af en toe resoneren, staat hij dan misschien te slap?
bij de eerste service beurt zal ik een en ander met de monteur overleggen

met vriendelijke groet,

Harry Molenaar

Evelien van den Berg

Na een proefrit bij e-bikez had ik de perfecte e-bike voor mij gevonden, inmiddels rij ik er al 7 jaar met veel plezier op. De service is heel persoonlijk en klantgericht. Er wordt echt tijd voor je... Na een proefrit bij e-bikez had ik de perfecte e-bike voor mij gevonden, inmiddels rij ik er al 7 jaar met veel plezier op. De service is heel persoonlijk en klantgericht. Er wordt echt tijd voor je gemaakt en geluisterd naar je wensen. Dat vind ik wel echt een voordeel. Je hebt direct contact en je kunt gewoon erop vertrouwen dat je goed geholpen wordt. Echt heel fijn! (En uit ervaring weet ik niet vanzelfsprekend). Bedankt mannen!

Beschrijf hier uw ervaring

Super tevreden, kan niet anders zeggen. Fiets rijdt top, service is persoonlijk en goed.

Bas

Tevreden met Fiets - Leto

Beschrijf hier uw ervaring

Na een fijne proefrit bij ebikez, waar ze alle tijd voor me namen heb ik de Leto gekocht. De e-bike bevalt me heel goed, zeker het aantal kilometers op 1 accu.

Bart

Slechte service

Beschrijf hier uw ervaring

Acht jaar geleden kocht ik online een nieuwe Volt, waar al vrij snel problemen met elektrische ondersteuning de kop op staken. Hierover contact opgenomen met Ebikez die verder geen actie ondernam.... Acht jaar geleden kocht ik online een nieuwe Volt, waar al vrij snel problemen met elektrische ondersteuning de kop op staken. Hierover contact opgenomen met Ebikez die verder geen actie ondernam. Kennelijk geldt hun fabrieksgarantie niet.
Nu is het display stuk. Een tijdje terug Ebikez om advies gevraagd. Geen reactie ontvangen.

Reactie E-bikez.nl:

Beste B. Kock,
Beste B. Kock,
Helaas heeft u 8 jaar geleden een onprettige ervaring gehad in de nazorg. Helaas kunnen wij daar niets van terug vinden omdat het al zo lang geleden is. Voor wat betreft het Display hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen. Dat is niet gelukt omdat u helaas alleen per mail wilde communiceren. We hebben u daardoor per mail doorgegeven u te kunnen helpen inzake een nieuwe display en dat u daarvoor rechtstreeks contact op kon nemen met onze nazorgpartner Distri-Net. Inmiddels heeft u contact gehad. Het benodigde display is voorradig zodat u op korte termijn weer lekker kunt ebiken. Helaas een negatieve review, maar wel eentje met een positief gouden randje.
Mochten er nog verder vragen zijn dan vernemen wij graag van u.
Wij wensen u veel ebike plezier toe !
E-bikez

Rein de Waart

Goede en vriendelijke verkoop aan huis.
Slechte nazorg

Beschrijf hier uw ervaring

Door de overzichtelijke website ben ik met dit bedrijf in aanraking gekomen. Verkoop loopt gesmeerd maar de nazorg is onder de maat.

Reactie E-bikez.nl:

Geachte heer de Waart,
Bedankt voor uw review en positieve woorden over de goede en vriendelijke verkoop (aan huis).
Helaas heeft u een slechte nazorg ervaren en dat betreuren wij. Het kwam...
Geachte heer de Waart,
Helaas heeft u een slechte nazorg ervaren en dat betreuren wij. Het kwam door een ietwat verlate re(actie) vanuit onze kant ivm minder bezetting tijdens de vakantieperiode. Inmiddels is alles allemaal netjes opgelost en gaan wij er vanuit dat u (weer) helemaal tevreden bent.
Mocht er onverhoopt toch nog wat zijn kunt u met E-bikez en/of met nazorgpartner Distri-Net contact opnemen.
Veel ebike plezier gewenst !
E-bikez

Diepstraten

Professioneel met 'n ruime service en telefonisch altijd bereikbaar!

Beschrijf hier uw ervaring

Van Dijck e-bike gekocht met goed advies tot deze keuze gekomen.

Ron Messing

Prima fiets gekocht snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Zijn in Utrecht gaan kijken, op meerdere plekken, maar uiteindelijk besloten de nieuwe fiets hier te kopen . Prima voorlichting, volop uit proberen en geen gepush. Snel beslist en de fiets is de... Zijn in Utrecht gaan kijken, op meerdere plekken, maar uiteindelijk besloten de nieuwe fiets hier te kopen . Prima voorlichting, volop uit proberen en geen gepush. Snel beslist en de fiets is de week erna al afgeleverd. Erg tevreden

M. Cock

Op internet vond ik Ebikez met een mooie aanbieding van een Van Dijck ebike. Na een telefonisch contact heb ik deze ebike aan huis kunnen proberen. De verkoper was vriendelijk en heel... Op internet vond ik Ebikez met een mooie aanbieding van een Van Dijck ebike. Na een telefonisch contact heb ik deze ebike aan huis kunnen proberen. De verkoper was vriendelijk en heel professioneel, zonder koopdrang, heel prettig.

Beschrijf hier uw ervaring

Dit bedrijf is kleinschalig, waardoor de persoonlijke service opvalt.

Particulier

Ik heb via een kennis deze fiets uit mogen proberen ik was gelijk om.
Ik heb hem meteen besteld ,de volgende dag werd ik al gebeld ,het was een vriendelijk gesprek.
Tot zover heb ik een...
Ik heb via een kennis deze fiets uit mogen proberen ik was gelijk om.
Tot zover heb ik een goede ervaring met dit bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Fiets werd binnen tien dagen geleverd.
Alles werd goed uitgelegt door de man die hem bracht.
Het is een voortreffelijke fiets,rijd heerlijk.
Hij ziet er ook mooi uit,geen lasnaden...
Fiets werd binnen tien dagen geleverd.
Alles werd goed uitgelegt door de man die hem bracht.
Het is een voortreffelijke fiets,rijd heerlijk.
Hij ziet er ook mooi uit,geen lasnaden tezien.
Daar kunnen andere merken nog een puntje aanzuigen.

Michel Plass

Na ff zoeken het pand in Utrecht gevonden. Vriendelijke mensen en redelijk goede uitleg over fiets (Freebike).

Beschrijf hier uw ervaring

Na aanschaf duurde het twee weken voordat fiets thuis afgeleverd werd. Prima. Helaas hoorde ik direct een tik in de motor. Dus de fiets weer mee terug gegeven. Na twee weken kwam fiets weer terug en... Na aanschaf duurde het twee weken voordat fiets thuis afgeleverd werd. Prima. Helaas hoorde ik direct een tik in de motor. Dus de fiets weer mee terug gegeven. Na twee weken kwam fiets weer terug en tik in motor was verholpen. Prima. Echter, na een aantal dagen fietsen merkte ik dat de trapas - voor zover ik het kan beoordelen - kraakte als ik trapte. Een irritant geluid waar ik mee continue aan ergerde. Ook niet passend bij een fiets van 3300 euro.. Ik bellen met Bikez. Nee, daar komen we niet voor. Dan kan verholpen worden als u de servicebeurt laat doen. Ik: is dat dan gratis, want dit lijkt me garantie. Bikez: u kan er toch nog mee fietsen. Dan gaan we niet speciaal komen. De servicebeurt is niet gratis. Wellicht maken ze dan die trapas ook gelijk.
Kortom: ik ben niet blij.
Inmiddels heeft Ebikez contact met me opgenomen en me verzekerd dat de fiets gratis gemaakt gaat worden. Tevens gemeende excuses. Prima. Ik hoop dat dit verder probleemloos afgehandeld wordt.