Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Pinch of Pepper

DWD heeft een erg mooie website gemaakt die exact verwoord wat wij uit willen stralen naar onze klanten. Dit begint bij een goede briefing en design tot en met projectleiding en development.

DWD heeft een prettige no nonsense houding, geen poespas en daardoor prettig in de communicatie en contacten.

Geen.

Consulting

Dutchwebdesign heeft onze nieuwe website ontworpen. Ik ben zeer te spreken over de samenwerking. Wat ik bijzonder knap vind is hoe ze onze ideëen en wensen hebben vertaald in een goed ontwerp.... Dutchwebdesign heeft onze nieuwe website ontworpen. Ik ben zeer te spreken over de samenwerking. Wat ik bijzonder knap vind is hoe ze onze ideëen en wensen hebben vertaald in een goed ontwerp. Daarnaast liep de project management kant van het project heel soepel - er wordt snel en professioneel gereageerd op verzoeken.

Van idee naar ontwerp. Project management.

Bij de overdracht van design naar WordPress was er wat miscommunicatie, mede door de vakantieperiode.

Echte Bakker Piet Snelders

Erg tevreden over Dutchwebdesign.nl

GPO Solutions B.V.

Fijn bedrijf, fijne personen om mee samen te werken. Vertalen de wensen van de klant naar de meeste prachtige websites. Komen met goede ideeën en oplossingen en komen afspraken na!

Goede, duidelijke communicatie. Korte lijnen en deskundig advies.

DataByte

Zeer fijne samenwerking met Dutchwebdesign.nl. Duidelijke afspraken, geen poespas en een prachtige site als eindresultaat.

Duidelijke taal, goede communicatie, to the point, eerlijk.

Janneke Leenders

Korte lijnen, snelle acties, geen poespas en doen wat ze zeggen... De afgelopen jaren heeft DWD diverse, complexe websites gemaakt voor mijn vorige werkgever. Het te bewandelen tijdspad was vaak op... Korte lijnen, snelle acties, geen poespas en doen wat ze zeggen... De afgelopen jaren heeft DWD diverse, complexe websites gemaakt voor mijn vorige werkgever. Het te bewandelen tijdspad was vaak op het scherpst van de snede (door ons toedoen), maar de projecten zijn telkens op tijd en naar volle tevredenheid afgerond.

Stichting ZAAM

Erg fijn team om mee samen te werken. Ze luisteren goed naar wat de klant wilt en denken mee in oplossingen en niet in problemen. Als iets technisch niet mogelijk is of een kleurencombinatie pakt... Erg fijn team om mee samen te werken. Ze luisteren goed naar wat de klant wilt en denken mee in oplossingen en niet in problemen. Als iets technisch niet mogelijk is of een kleurencombinatie pakt niet mooi uit dan zullen zij dat eerlijk aangeven.

Contactpersonen makkelijk bereikbaar.
Communicatie vanuit de kant van DWD is goed

Hou de kwaliteit en service hoog.

Whiteboard-Express

Professioneel bedrijf met verstand van zaken, erg prettig in de communicatie.

Uitstekende kwaliteit

Responstijd mag af en toe wat sneller.

Deva Agenda

We zijn ongeveer 3 jaar online en zijn enorm tevreden over de manier waarop de site werd ontwikkeld. Omdat Deva Agenda een gecompliceerde interactieve site is, is deze stap voor stap, vaak een één... We zijn ongeveer 3 jaar online en zijn enorm tevreden over de manier waarop de site werd ontwikkeld. Omdat Deva Agenda een gecompliceerde interactieve site is, is deze stap voor stap, vaak een één op één met de bouwers ten kantore van DWD ontwikkeld. Zo werd voor mij het beheer ook meteen inzichtelijk. ( Ik ben niet met een computer opgegroeid)
De zorg waar deze mannen dit project hebben geleid en mij alles duidelijk hebben uitgelegd is uitmuntend.

Een volgende opdracht, (als de prijs wederom goed is) zal zonder enige twijfel Ducht Web Design weer worden gegund.

Cor Roeven / Deva Agenda

Eén op één samenwerking ten kantore DWD tijdens het ontwikkelen van de site.

Google analytics automatisch verlengen.

Europees Platform/ikkiestto.nl

Bij DWD is iedereen makkelijk te bereiken en goed in wat ze doen. En dat is natuurlijk precies wat je nodig hebt bij zo'n bedrijf.

Een heel echte no-nonsense houding waardoor iedereen makkelijk in de omgang is.

In het verleden werden taken soms wat langer liggen. Nu gaat het al een tijd goed, dus blijf zo doorgaan.