Deskundigheid
Resultaat
Advies

Wilco Koel Interieur

Wij hebben led-verlichting voor de werkplaats en spuiterij aangeschaft. Al met al was dit een spannend moment voor ons, aangezien wij de huidige verlichting gingen vervangen voor led-verlichting.... Wij hebben led-verlichting voor de werkplaats en spuiterij aangeschaft. Al met al was dit een spannend moment voor ons, aangezien wij de huidige verlichting gingen vervangen voor led-verlichting. Voor de spuiterij was het type verlichting, kleur en montage hiervan zeer belangrijk is i.v.m. de eisen hiervan. Het persoonlijke bezoek, voorbeelden en advies was zeer prettig. Wij zijn goed geholpen door Fabian! Wij zijn blij met het eindresultaat en kunnen Dutch Led Projects bij iedereen aanraden.

Martien Spaan

Ondertussen zijn alle LED armaturen naar volle tevredenheid gemonteerd. Vooral de 2 LED High Bay’s in de montage hal bevalt ons uitstekend.

Al met al, een complement voor het advies en...

Al met al, een complement voor het advies en montage werkzaamheden!

Sinus Jevi

Prima advies met uiteindelijk een mooi resultaat. Jammer dat er een aantal buizen vergeten waren mee te nemen in het plan. Extra kosten vielen niet goed bij het management van Sinus Jevi.

Zeer positief

Technisch Bedrijf van der Veen

Goede persoonlijke benadering

H. Schoenmaker BV

Door op het juiste moment te bellen en langs te komen met een juiste prijs zijn wij in zee gegaan met Dutch Led Products.
over de prijzen wat gesteggel, maar goed opgelost.

Bodycote Hardingscentrum Diemen B.V.

Decokay Hoorn

Het is goed te zien dat ondanks de drukte van het bedrijf er adequaat wordt gereageerd op vragen, oplossingen dienen zich vlot aan.

Print & Inkt Alkmaar

Wij hebben door Dutch LED alle oude TL-lichtbakken in onze winkel laten vervangen door LED-panelen. Daarnaast is er een rail geplaatst voor extra LED spots om bepaalde delen extra uit te lichten.... Wij hebben door Dutch LED alle oude TL-lichtbakken in onze winkel laten vervangen door LED-panelen. Daarnaast is er een rail geplaatst voor extra LED spots om bepaalde delen extra uit te lichten. Een verschil van dag en nacht!

ECS International B.V.

Duidelijke offerte, duidelijke uitleg en snelle en vakkundige service.