Deskundigheid
Resultaat
Advies

Ecw

Ik ben opgelicht door dit bedrijf, mooie praatjes en uiteindelijk niets leveren

Reactie Dutch LED Projects:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Wij hebben helaas geen aanvraag van u ontvangen of er weet van dat er met u een gesprek is gevoerd over onze diensten en producten. Het bevreemd ons dan ook dat wij u opgelicht zouden hebben. Het spijt ons als u zich niet gehoord voelt en staan u alsnog graag te woord om u te helpen.

Vic Obdam staalbouw BV

We hebben al een paar jaar de LED-lampen in onze fabriek deze zijn geleverd door Dutch-LED wij hebben ze leren kennen als een positieve pro-actoieve club. WE zijn zeer tevreden met hen. We zijn nu... We hebben al een paar jaar de LED-lampen in onze fabriek deze zijn geleverd door Dutch-LED wij hebben ze leren kennen als een positieve pro-actoieve club. WE zijn zeer tevreden met hen. We zijn nu bezig met het realiseren van LED-verlichting in onze kantoren. Ook dat verzorgt Dutch-LED.

Prima product en ook na 2 jaar wordt er nog kosteloos een led balk nageleverd.

Overdie Fines BV

Goede service en ze doen wat ze beloven.
Fantastische lichtopbrengst.

Hondenvereniging Antis

Op het trainingsveld van de hondenvereniging zijn alle lampen vervangen door LED verlichting.
Het heeft wel even geduurd voordat duidelijk was wat we precies nodig hadden.
Maar na...
Het heeft wel even geduurd voordat duidelijk was wat we precies nodig hadden.
Maar na installatie van het LED licht hebben we veel meer licht op het veld met een natuurlijke uitstraling.
Tevens realiseren we een besparing van 3000 Watt per uur.

Bildtse Tennis Club

Op 5 tennisbanen is door Dutch Led de verlichting vervangen door Led verlichting. Wel enkele strubbelingen maar in goed overleg is dit project naar volle tevredenheid uitgevoerd. Deskundige mensen... Op 5 tennisbanen is door Dutch Led de verlichting vervangen door Led verlichting. Wel enkele strubbelingen maar in goed overleg is dit project naar volle tevredenheid uitgevoerd. Deskundige mensen en oplossingsgericht bezig.

Harm wester

Fantastisch professioneel bedrijf..leveren écht wat je vraagt. Goed inzicht en duidelijke afspraken

Zeer goed advies en een eind resultaat wat boven verwachting is

Guus Bouchier

Bij ons is naar volle tevredenheid de ledverlichting geïnstalleerd .

Het resultaat in de winkel is uitstekend en er vallen niet zo als bij een ander soort verlichting lampen uit Bij ons is naar volle tevredenheid de ledverlichting geïnstalleerd .

De elektriciteitsrekening is maandelijks met €800 gedaald waardoor de investering zich snel terug verdiend.

Net als bij veel bedrijven, te druk