Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Garjan Sterk

Duran heeft mijn warmwatersysteem weer veilig gemaakt door de ketel te aarden. Was niet gedaan door de CV-installateur, waardoor er spanning stond op mijn badkamer-radiator. Duran reageerde snel op... Duran heeft mijn warmwatersysteem weer veilig gemaakt door de ketel te aarden. Was niet gedaan door de CV-installateur, waardoor er spanning stond op mijn badkamer-radiator. Duran reageerde snel op mijn telefoontje en mail. Hij wist een fijne oplossing te bedenken, waardoor mijn net gerenoveerde badkamer niet opnieuw opengebroken hoefde te worden.

Snelle reacties bij communicatie. En hij legt uit wat hij gaat doen.
Werkt netjes en zoekt slimme oplossingen voor lastige plekken.

Groepenkast vervangen, van een 1 fase groepenkast naar een 3-fase groepenkast. Snel en netjes gemonteerd. Netjes opgeruimd ook. Vriendelijke en goede uitleg over hoe ik een leiding kan leggen tussen... Groepenkast vervangen, van een 1 fase groepenkast naar een 3-fase groepenkast. Snel en netjes gemonteerd. Netjes opgeruimd ook. Vriendelijke en goede uitleg over hoe ik een leiding kan leggen tussen de keuken en de groepenkast. Scherpe prijs.

Eerlijk, vakkundig en netjes.

RD

Duran heeft een oude stoppenkast vervangen voor een nieuwe groepenkast met krachtgroep. Het werk is netjes opgeleverd en voor een goede prijs. Duran is communicatief sterk, flexibel en denkt goed... Duran heeft een oude stoppenkast vervangen voor een nieuwe groepenkast met krachtgroep. Het werk is netjes opgeleverd en voor een goede prijs. Duran is communicatief sterk, flexibel en denkt goed mee met de klant. Eventuele problemen die hij tegenkomt worden in samenspraak opgelost. In zijn geheel dus een zeer prettige ervaring!

Flexibel en communicatief sterk, goed werk voor een goede prijs.

n.v.t.

H.v.L

Snel en goed geholpen bij een storing in de elektra binnenshuis.

Snel en vriendelijk

Jacco

Super netjes geholpen door meneer Duran en zijn collega's. Ik heb een nieuwe groeenkast en sauna laten aansluiten. Verder werd geconstateerd dat ik nog geen aarde pen had, dus bood meneer Duran aan... Super netjes geholpen door meneer Duran en zijn collega's. Ik heb een nieuwe groeenkast en sauna laten aansluiten. Verder werd geconstateerd dat ik nog geen aarde pen had, dus bood meneer Duran aan deze direct te gaan halen en alsnog te installeren. Alles is heel metjes geinstalleerd en de knojes stuk voor stuk uitgelegd. Ik raad iedereen aan om gebruik te maken van deze specialist.

Hulpvaardig, netjes, vestand van zaken

Geen.

Sandra

Nieuwe inductiekookplaat moest door een installateur aangesloten worden ivm verzekering. In de winkel duurde het 2 weken dus via google Duran gevonden en benaderd. Ontzettend fijne en super snelle... Nieuwe inductiekookplaat moest door een installateur aangesloten worden ivm verzekering. In de winkel duurde het 2 weken dus via google Duran gevonden en benaderd. Ontzettend fijne en super snelle mailwisseling en nog een dag eerder dan afgesproken is mijn plaat aangesloten. Echt top!! Een aanrader dus en een prima prijs.

Super snelle reactie op de mail en ik mocht aangeven wanneer het mij schikte. Ook de prijs is perfect.

Wijnen

Vandaag nieuwe groepenkast laten plaatsen en nieuwe groep erbij . Ondanks water in de kruipruimte zeer goed gelopen vlotte service prima bedrijf.

Daniel Kol

Zeer positief. Vanaf het moment dat ze kwamen tot dat ze weg gingen waren ze zeer professioneel bezig. Ze hebben de elektra netjes aangelegd volgens het leiding schema en de meterkast vervangen. Ook... Zeer positief. Vanaf het moment dat ze kwamen tot dat ze weg gingen waren ze zeer professioneel bezig. Ze hebben de elektra netjes aangelegd volgens het leiding schema en de meterkast vervangen. Ook de verlichting op de beneden verdieping is allemaal aangesloten en verlegd. Daarna hebben ze keurig opgeruimd en achtergelaten. Zeker een aanrader!!

Ze werkte heel hard door en zijn goed op elkaar ingewerkt.

Arjan

Ik ben zeer tevreden over Duran. Snel, correct en vakkundig

Duran denkt mee en gaat voor kwaliteit. Iets wat ik igv elektro zeer belangrijk vind

Geen. Ga vooral zo door

Rob Verbaan

Duran heeft binnen een dag offerte uitgebracht voor het vervangen van de groepenkast van mijn offerte door een Hager groepenkast. Na mijn opdracht kwamen ze al de volgende dag. Bij aanvang bleek al... Duran heeft binnen een dag offerte uitgebracht voor het vervangen van de groepenkast van mijn offerte door een Hager groepenkast. Na mijn opdracht kwamen ze al de volgende dag. Bij aanvang bleek al gauw dat er een 3 fasen kast mogelijk was. Niemand had mij dit van te voren weten te vertellen. De VvE niet en de technisch beheerder van het complex ook niet. Duran heeft binnen een kwartier de offerte aangepast en na mijn akkoord de 3 fasen kast geplaatst. Duran was ook flink goedkoper dan andere offertes. Ik ben dus zeer tevreden over de snelle en vakkundige levering. De monteur was bijzonder beleefd en heeft alles schoon opgeleverd.

Flexibel, snel, vakkundig, beleefd en betrouwbaar