Klantenservice
Snelheid van leveren
Informatie op website
Geleverde beschermhoes
Bestelproces

Snelle levering en topproduct!

Super snelle bezorging

Uitstekende service

belofte volledig nagekomen

Jan

Prima bedrijf. Snelle levering

Beschrijving product en kevering

J . van den Broek

Duidelijke beschrijving van het artikel en snel geleverd

Een goed product

ALFA motorhoes - XXL, Voor FJR 1300. Perfecte pasvorm. Had maatje groter besteld wegens twijfel, maar XL had waarschijnlijk ook mooi gepast. XXL komt mooi tot net niet tegen de grond. Zeer goede... ALFA motorhoes - XXL, Voor FJR 1300. Perfecte pasvorm. Had maatje groter besteld wegens twijfel, maar XL had waarschijnlijk ook mooi gepast. XXL komt mooi tot net niet tegen de grond. Zeer goede kwaliteit van stof. Al bij al zeer tevreden over deze hoes.

Allemaal

Ed van der Stelt

Snelheid van leveren

Paul van der Ploeg

Ik had, niet handig, te klein besteld. Terugsturen, geld terug(is er nog niet, maar is ook pas 1 dag voorbij) grotere besteld en na 1 dag geleverd. Prima.

Maat advies

Richard

Goed researsch gedaan op internet naar een knappe hoes. Ik wilde een wat dikkere hoes. Een DS cover voor de motor besteld. Kwaliteit van de hoes is echt fijn. Lekker dik en zacht van binnen. Mooie... Goed researsch gedaan op internet naar een knappe hoes. Ik wilde een wat dikkere hoes. Een DS cover voor de motor besteld. Kwaliteit van de hoes is echt fijn. Lekker dik en zacht van binnen. Mooie ogen aam de onderzijde om de hoes vast te zetten. Ik heb de grootste maat en past prima over mijn suzuki v strom.

Kwalitatief hoog. Dik en zelf waterafstotend.

D.C office

Kram

Per track and trace pakket te volgen.