Klantenservice

Buirma

Uitstekend

Kwaliteit

Dekker

Goed. Modellen kloppen hier gelukkig wel

selecteren op soort motor en merk

Charlotte

Goede levering maar slechte informatieorma

Snelle verzending en reactie

Reactie DS COVERS B.V.:

Beste Charlotte,
Dank u wel voor uw feedback. Vervelend te vernemen dat u niet geheel tevreden bent.
Beste Charlotte,
Uit uw feedback kunnen wij helaas niet opmaken waarom u niet tevreden bent. Omdat wij onze producten en service graag verbeteren, vragen wij u contact met ons op te nemen en aan te geven waarom u precies niet tevreden bent. Mogelijk kunnen wij u dan alsnog een passende oplossing bieden.
DS COVERS B.V.
+31 (0)55 203 2014
info@dscovers.com

Snelle levering en topproduct!

Super snelle bezorging

Uitstekende service

belofte volledig nagekomen

Jan

Prima bedrijf. Snelle levering

Beschrijving product en kevering

J . van den Broek

Duidelijke beschrijving van het artikel en snel geleverd

Een goed product

ALFA motorhoes - XXL, Voor FJR 1300. Perfecte pasvorm. Had maatje groter besteld wegens twijfel, maar XL had waarschijnlijk ook mooi gepast. XXL komt mooi tot net niet tegen de grond. Zeer goede... ALFA motorhoes - XXL, Voor FJR 1300. Perfecte pasvorm. Had maatje groter besteld wegens twijfel, maar XL had waarschijnlijk ook mooi gepast. XXL komt mooi tot net niet tegen de grond. Zeer goede kwaliteit van stof. Al bij al zeer tevreden over deze hoes.

Allemaal

Ed van der Stelt

Snelheid van leveren

Paul van der Ploeg

Ik had, niet handig, te klein besteld. Terugsturen, geld terug(is er nog niet, maar is ook pas 1 dag voorbij) grotere besteld en na 1 dag geleverd. Prima.

Maat advies