Klantenservice
Informatie op website
8.5/10
Geleverde beschermhoes
Bestelproces

Hoes voor mijn Honda CBF600S besteld. Past precies, sterk materiaal en snel thuis afgeleverd. Top winkel

Absolute aanrader. De bestelde Alfa motorhoes met voorziening voor topkoffer overtrof mijn verwachtingen. Vriendelijke klantenservice, uitstekende service.

Na telefonisch contact kon ik de hoes ophalen in Apeldoorn bij het magazijn. Super service!

Snelle levering, goede kwaliteit regenhoes.

Snelle levering, overzichtelijke website, alle informatie aanwezig op website, goede kwaliteit regenhoes.

Mi-Kado

Goede informatie , snelle levering, beloofde kwaliteit.

Website geeft goede informatie, snelle levering en goed verpakt.

Timmermams

De DS Cover netjes binnen de beloofde tikd ontvangen , ziet er erg netjes en kwalitatief goed uit .
Perfecte pasvorm, nu mag de cover in de aanstaande winter gaan bewijzen.
Mvgr.

Heb de Jupp scooter beenkleed gekocht voor de peugeot! Deze kwam snel binnen maar zonder beschrijving! Heb dit gemeld waarop ik een link toegestuurd kreeg van de Tucano beenkleed waar je ook niet op...

Reactie DS Covers:

Goedemorgen,

Dank u wel voor uw feedback. Het ontbreken van de instructie had niet gemogen. Omdat Tucano een goede instructievideo heeft dachten we dat dit de snelst en meest handige manier zou zijn om u van een instructie te voorzien.

Wij zullen u alsnog een instructie per e-mail doen toekomen. Hiernaast wijzen we u erop dat u, indien niet tevreden, het product altijd kunt retourneren waarna u uw geld terug krijgt.

DS COVERS

Ik vind het een fantastische service en zeer behulpzaam !

snelle levering , materiaal heel goed verzorgd ! Wat ik besteld heb is echt heel goed !

Gina vd Linden

Goede producten

Thanassi lyberopoulos

Ds covers scooterhoezen zijn de beste die er zijn ik heb er twee en die zijn top

Goede duidelijke website en goede informatie