Je aankoop wordt beschermd

Snelheid van leveren
Klantenservice
Postverpakking
Geleverde beschermhoes

Was op zoek naar een stevige scooterhoes voor onze Rivalux S welke goed om de scooter past.
Deze gevonden bij DS Covers.

Zeer stevige hoes, past perfect om de scooter zonder te wapperen.

Piet Maartense

Uiteindelijk een goed resultaat maar ik moest wel goed opletten met de bestelling.

Meer gerichte klantinformatie en niet geënt op de verkoop van een zo duur mogelijk product.

Xander wiewel

Goed materiaal

AnoniemJohnR

Hoes ziet er goed uit en past goed.

Eric Ham

Goed en juiste maat. Jammer alleen dat er aan de binnenkant geen "zachte" voering zit. Dit beschermt de motorfiets en zorgt er ook voor dat er geen condensvorming gaat plaatsvinden.

Juiste maten

Reactie DS Covers:

Goedemorgen,

Dank u wel voor uw feedback. De door u bestelde DELTA motorhoes is onze basis motorhoes en aan de binnenzijde inderdaad niet voorzien van een zachte voering. Hierdoor wel lichter van gewicht en ideaal om bijvoorbeeld mee te nemen op reis. Wanneer u deze motorhoes in de juiste maat gebruikt op niet al te winderige plekken, zal deze geen krassen veroorzaken.

De ALFA motorhoes is aan de binnenzijde wel voorzien van een zachte voering.

DS COVERS

Hank

Lichter dan verwacht

Familie Schulz

Super schnelle Lieferung! Top!

Sehr gut durchdachtes System. Passt wirklich hervorragend. Unsere beiden E-Biker sind auf dem Busbiker montiert und Hülle passt sich sehr gut an!

Snelle levering en goede kwaliteit!

snelle levering van bestelde goederen deze zien er uit gelijk op de afbeelding!

SNELLE LEVERING

Kniep

Duidelijke website en snelle levering van de hoes. De hoes voor mijn klassieke Porsche 911 is gemaakt van mooie kwaliteit en de pasvorm is super!

Goede pasvorm hoes