Klantenservice
Bestelproces

Camielle Hinze

Zeer goed

Ferdinand

Inmiddels 2 covers gekocht, 1 voor de motor en 1 voor de scooter. Wordt in een mooie doos en tas geleverd. Leuke sleutelhanger bij gekregen, zeer gewaardeerd. Covers zijn van super kwaliteit, stevig... Inmiddels 2 covers gekocht, 1 voor de motor en 1 voor de scooter. Wordt in een mooie doos en tas geleverd. Leuke sleutelhanger bij gekregen, zeer gewaardeerd. Covers zijn van super kwaliteit, stevig materiaal. Die van de motor is iets dikker uitgevoerd, daar zit zelfs een hitte schild in verwerkt voor de uitlaat van de motor.

Materiaal keuze en uitvoering.

Paul

Helemaal top !

Service

Bas Nobel

Goede ervaring

Ben

Een Zeer goede service

Voor de prijs een zeer goede hoes voor de motor
prima pasvorm en stevig

Fazer rijder

Er is gewoon geen betere… (nee, heb geen aandelen) :) dit is mijn 2e hoes. De eerste was gestolen (niet, door de handige openingen in de hoes, op slot gezet) Ik heb 2 weken op de boulevard van... Er is gewoon geen betere… (nee, heb geen aandelen) :) dit is mijn 2e hoes. De eerste was gestolen (niet, door de handige openingen in de hoes, op slot gezet) Ik heb 2 weken op de boulevard van Egmond gestaan met windkracht 7, slagregen en hagel. Ik deed s’ nachts geen oog dicht, maar de volgende dag, geen enkel probleem voor deze hoes. (Wel met de neus in de windrichting gestaan)

Sterk, strak passend en een verwenning voor het voertuig.

GARAGE W. BOSSUYT NV - RENAULT/DACIA DEALERSHIP

SUPER KLANTENSERVICE

WERD ONMIDDELIJK GEHOLPEN

Willem

Goede service en luisterend oor

Staat garant voor kwaliteit

D.Stukker

Kwaliteit

Balans Holding BV

Ik heb een positieve ervaring

per merk en type motorfiets een advies over de maat