Druma.nl

7.4/10
7.4/10

De-Zja-Vu mode

Altijd vriendelijk en service

Vriendelijk ervaringen bij navraag levering

Ga zo door!

Rob

Folie per mail besteld, bevestigd gekregen en opvallend snel (in deze tijd) geleverd in perfecte verpakking. Supersoepel en probleemloos. Aan te bevelen.

Assortiment, probleemloos bestellen.

Atelier R. Lambermont

Na een iets minder goede ervaring, nu een hele goede ervaring met Druma. Onverwacht snelle levering van het product. Met dank!

groot aanbod

Reactie Druma.nl:

Kijk daar doen we het voor dank voor de mooie beoordeling, Met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

A. R. Lambermont

Teleurstellend. De snijplotter die dit bedrijf mij tijdens een vriendelijk telefoongesprek aanraadde en die ik vervolgens heb aangeschaft, voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Men wilde de... Teleurstellend. De snijplotter die dit bedrijf mij tijdens een vriendelijk telefoongesprek aanraadde en die ik vervolgens heb aangeschaft, voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen. Men wilde de machine niet retour nemen. Mijn email met een voorstel om dit op te lossen werd tot op heden genegeerd. De aanvankelijke vriendelijkheid sloeg over in het negeren van mij als klant.

Breed assortiment.

Beter naar de wensen van de klant luisteren.

handzeefdrukkerij de vlinder

Telkens levert een bestelling gruwelijke frustratie op. Men communiceert niet met de klant. NA een week nog niks, zelf maar even gebeld. Een collega zou contact hebben opgenomen dat het niet op... Telkens levert een bestelling gruwelijke frustratie op. Men communiceert niet met de klant. NA een week nog niks, zelf maar even gebeld. Een collega zou contact hebben opgenomen dat het niet op voorraad zou zijn. De bekende smoes. Er is geen contact geweest. Ook deelleveranties wordt niet over gecommuniceerd. Een bedrijf met een zeer slechte moraal.

nee, een enkele

Alle personeel eruit gooien en opnieuw beginnen

jeoffrey ghysels

Heel slechte ervaringen met dit bedrijf.
Een transferpers bestellen van 400€ en hij werkt gewoon weg de helft van de tijd niet.
Reeds meerdere malen contact opgenomen, maar gewoon niet...
Heel slechte ervaringen met dit bedrijf.
Reeds meerdere malen contact opgenomen, maar gewoon niet eens opnemen.
1 maal opgenomen, ik leg het probleem uit, het antwoord: meneer het moet werken...???
Ik heb 1 jaar garantie, ik eis dus een nieuw toestel dat degelijk werkt.

Levering was snel.

Service

Geachte heer Ghysels,
Geachte heer Ghysels,
Vervelend te lezen dat u niet tevreden bent, mijn collega zal vanmiddag telefonisch contact met u opnemen we zullen dan vast tot een gepaste oplossing komen. met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

FeestGarant

Fijne vinyl producten, vriendelijk personeel en snelle levering. Ook voor telefonische vragen en advies zijn ze goed bereikbaar.

Advies en kwaliteit producten.

Dank voor de leuke feedback, met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

Since 1665

Printbaar tranfserfolie besteld, product voldoet niet aan de verwachtingen

Levering

tot tweemaal toe niet gereageerd op vraag/klacht over product

Beste,
Dat is vervelend ? Zou u een mail willen sturen naar receptie@druma.nl dan zorg ik dat deze zeker beantwoord gaat worden, Excuus voor het ongemak Met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

Wilma Baijens

Silhouet Cameo heb ik bij Druma gekocht. Kreeg goede uitleg alvorens ik het kocht. Ook de aftersales is prima!
Er was een probleem met mijn apparaat en dit werd meteen goed opgelost!

Erg behulpzaam en goede uitleg voordat je het product koopt. Je wordt vriendelijk te woord gestaan.

Louise van Zoom

Bestelling geplaatst op 25 februari.Zou op voorraad zijn volgens website.Na ruim 1 eek nog niets gehoord.Contact opgenomen,zou een mail hebben gehad dat de producten niet op voorraad waren,en... Bestelling geplaatst op 25 februari.Zou op voorraad zijn volgens website.Na ruim 1 eek nog niets gehoord.Contact opgenomen,zou een mail hebben gehad dat de producten niet op voorraad waren,en besteld moesten worden.(Echt geen mail gekregen)Maar het zou halverwege de week erop binnenkomen.Niet dus!Weer gebeld,nu excuus:vakantie/carnaval,dus niets geleverd.Gisteren (20 maart) weer gebeld,was net binnen gekomen en zou meteen opgestuurd worden...vandaag niets ontvangen,ook geen mail met track and trace.Heb uit nood bij een ander bedrijf een mat gekocht,die was er overigens de andere dag.Voel me erg aan het lijntje gehouden door de firma Druma

Website bijhouden,en niet doen alsof alles op voorraad is.

Reactie Druma.nl:

Beste, ik heb de order even bekeken en deze mag idd niet de schoonheidsprijs verdienen. U heeft inmiddels afgelopen vrijdag met mijn collega gesproken, helaas is de bestelde mat momenteel niet... Beste, ik heb de order even bekeken en deze mag idd niet de schoonheidsprijs verdienen. U heeft inmiddels afgelopen vrijdag met mijn collega gesproken, helaas is de bestelde mat momenteel niet leverbaar vanuit de leverancier. Zodra deze beschikbaar is zullen we deze aan u toezenden met een leuk extraatje, excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team DDS Druma bv