Druma.nl

7.9/10
8.3/10

Annelies

Zeer positief!
Ontzettend goed onthaald, veel informatie meegekregen, een prima ondersteuning naar de aankopen toe die perfect bij mijn noden passen!
De leveringen gebeuren zeer...

Ruim assortiment.
Zeer goede ondersteuning.
Vlotte levering.

Sylvia Brons

Hele goede ervaring met het bedrijf. Als je belt goede antwoorden en vriendelijk te woord gestaan.
Van wat ik besteld heb goede kwaliteit van het materiaal.

Leveren van kwaliteits materialen.

Levering zou iets sneller kunnen b.v. voor bepaalde tijd besteld andere dag in huis.

J Scherpenisse

Ik had perongeluk een verkeerde bestelling geplaatst. Een telefoon naar Druma.nl en ik kreeg perfecte uitleg wat ik wel nodig had voor het gene wat ik wilde. Druma.nl heeft het voor mij opgelost,...

Ja ze denken mee bij het vragen van info. Sturen je niet gelijk door na de website. Zijn bereid om te helpen.

Ga zo door

bianca pieterse

Ik heb hele goede ervaringen met Druma, personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Als ik online bestel heb ik het meestal de andere dag in huis, soms ga ik ook mijn spullen ophalen in Tilburg....

vriendelijke en behulpzaam zijn ze in Tilburg en ook online

ik vind het goed zo

Adeje Bordar B. van Nispen

Prettige ervaring. Goede keuze en prijs/kwaliteit verhouding

Marianne Sopacua

Petra van Aken

Zeer tevreden, goed geholpen! Na bestelling geplaatst te hebben wilde ik plots er graag nog iets bij hebben en hebben ze me super bij geholpen! Zowel telefonisch als via de mail. Bedankt!

Behulpzaam, duidelijk, klantvriendelijk!

Verzendkosten misschien proberen lager te maken.. maar dat is iets wat jullie niet in de hand hebben..

Yvonne Sommeling

Is mijn eerste bestelling bij Druma, vind het jammer dat de bestelling niet op tijd is geleverd waardoor mijn man de transferpers zelf is wezen ophalen

Goede uitleg over de transferpers

Elsy Van Langenhove

Eerder negatief

Een veel betere communicatie omtrent levertermijnen van goederen in backorder zou geen overdreven luxe zijn.
het zinnetje 'zo spoedig mogelijk' is niet voldoende!

Sven knapen

Zeer tevreden, lage prijzen, goed gereedschap, zeer snelle levering

Snelle levering, lage prijzen

Gamma een beetje uitbreiden op het vlak van schrapers, zoals avery of geekwraps?