8.5/10

Ashna

Zeer proffesioneel en oplossingsgericht! Mijn 150 info boekjes waren niet helemaal goed, deze werden met 1 mailtje kosteloos opnieuw gedrukt! Ik zou ze een ieder aanraden.
Bedankt, Gr. Ashna

Succesvolle Formule

De snelle en vriendelijke service heeft mij verrast. Ik kende dit bedrijf nog niet en belde even op met Alexander en hij heeft me erg fijn geholpen. Dezelfde dag nog werd mijn drukwerk gedrukt en...

Mooi drukwerk
Kwalitatief goed papier
Goede service
Vriendelijke hulp
Hulp bij controle bestanden

Wat het drukwerk betreft, heb ik geen verbeterpunten. Echt heel fijne club!

Bas Van Haeren

Duidelijke website waardoor de gegevens vlot ingevoerd konden worden. Het eindproduct was helemaal in orde!

Afspraak is afspraak wat betreft de levertijd!

1e bestelling, haartevredenheid

nee

nee

Aniek de Boer

Ik heb een poster besteld.

Hij is dedelijk snel geleverd en de poster zag er mooi uit. De manier waarop het is verpakt, vind ik prettig.

De poster is met een vieze vingerafdruk geleverd. Toen ik het pakje opende dacht ik dat dit een foutje in het ontwerp was, maar later zag ik dat dit niet het geval was, omdat je duidelijk een vingerafdruk kan zien. Daarnaast zou het fijn zijn om een mail te krijgen, waarin je je pakketje kan traceren.

Top service! Speciale wensen werden kosteloos uitgevoerd en de bestelling was heel snel in huis. Klantenservice helder, snel en vriendelijk.

Service en vriendelijkheid.

Belangen vereniging Buurtschap Altena

Het geen wat we hebben aan gelevert om een boekje van te drukken is goed gelukt.
Echter voordat we het verstuurde had ik een vraag, we wilde een boekje met rode kaft, daar heb ik keurig...

Snelle afhandeling en keurige reactie op vragen vanuit de bestel site (hulp bij bestellen)

Antwoorden op gestelde vragen en niet alleen die van de bestel site komt.

Kees

Ze konden even een betaling niet terugvinden, maar dat was snel verholpen. Kwaliteit is zeer goed. Het feit dat je ook “gewoon” even kunt bellen om iets door te nemen is heel fijn.

Bereikbaarheid

Betalen via mobiel nadat je via desktop bestelling hebt geplaatst

Programmaboekjes voor concert

Uitstekend uitgevoerd drukwerk tegen zeer concurrerende prijs.

Klantcommunicatie in geval er iets misgaat.

Harm van Zadelhoff

Wij hebben onze doopboekjes besteld via Drukkerij123. In eerste instantie heb ik telefonisch contact gezocht om er zeker van te zijn dat de boekjes op zondag er zouden zijn. Dit was geen probleem....