8.3/10

Denken erg goed mee, professioneel en snel.

Denken goed mee met de klant.

AA

Super!
Makkelijke duidelijke website. Zorgvuldige afhandeling en snelle levering. Alleen maar lof!

Zie bovenstaand

Goed.

Het was eenvoudig om de flyer te downloaden, fijn dat er een voorbeeld bij werd getoond, zodat ik kon checken of de flyer goed w

Wat ik jammer vond, was dat de kleur van de flyer op het voorbeeld, wel heel anders was toen ik het thuis bezorgd kreeg en het niet overeenkwam met de kleuren die ik gebruik .

Voor onze beide kindjes geboortekaartjes laten drukken.

Heldere te doorlopen stappen. Goed contact toen er verkeerd type bestand was verstuurd.

Vlot en netjes geholpen.

Zeer vriendelijke bejegening.

DjoolMusic

Al meerdere malen heb ik hier mijn drukwerk besteld, veel al posters en flyers voor mijn bedrijf. Het werkt helemaal perfect... Ook nu ik na het bestellen en betalen toch nog een foutje zag. Even...

Goede communicatie, goede prijzen, snelle levering en mooie producten

geen, ga zo door. Ik blijf klant

Super aardige en behulpzame medewerkers! Alleen trof ik het niet met mijn 1e kennismaking.

Er was een storing waardoor mijn bestelling niet zichtbaar was en of deze op tijd (op een...

Heel vriendelijk en behulpzaam

Technische achtervang. Omdat er back-up gemaakt moest worden en/of storing was, konden de bestellingen niet achterhaald worden. Onduidelijk of pakket wel/niet mee was met vervoerder.

Snelle en goed service!
Goede kwaliteit papier en afdruk vd wenskaart.

Michiel

Goede kwaliteit, snelle levering, makkelijk bestelbaar

Snelle levering, makkelijke website, goede kwaliteit van kaarten en bedrukking.

Misschien een voorbeeld van de vorm van de kaart, bij de afmetingen van de kaarten. Of erbij zetten hoogte x breedte o.i.d.