8.5/10

Ik heb een week geleden een uitnodiging laten uitprinten. Van het uitkiezen van de details tot het thuis bezorgen verliep vlotjes. Een aanrader.

Duidelijk en overzichtelijke site

Taalvriend

Altijd een correcte en snelle afhandeling van de bestelde drukwerken.

Haarscherpe afdrukken.

Ate

Top, er was iets misgegaan met wat ik had doorgestuurd en hebben zij mij over gebeld en alles ging perfect

Makkelijk te gebruiken, aardig aan de telefoon

Op a3 moest ik 10 of meer blaatjes bestellen dat kan ook naar 5 ik heb namelijk over nu

eveline

goede uitleg en informatie gekregen

leveren kan nog verbeterd worden

Vof De Frisse Jongen

Super ondersteuning als je belt met meerdere vragen. Snelle levering en zeer mooi afwerkt product

Snel antwoord op vragen en levering

Bij deze bestelling had ik geen enkele opmerking

Ashna

Zeer proffesioneel en oplossingsgericht! Mijn 150 info boekjes waren niet helemaal goed, deze werden met 1 mailtje kosteloos opnieuw gedrukt! Ik zou ze een ieder aanraden.
Bedankt, Gr. Ashna

Succesvolle Formule

De snelle en vriendelijke service heeft mij verrast. Ik kende dit bedrijf nog niet en belde even op met Alexander en hij heeft me erg fijn geholpen. Dezelfde dag nog werd mijn drukwerk gedrukt en...

Mooi drukwerk
Kwalitatief goed papier
Goede service
Vriendelijke hulp
Hulp bij controle bestanden

Wat het drukwerk betreft, heb ik geen verbeterpunten. Echt heel fijne club!

Bas Van Haeren

Duidelijke website waardoor de gegevens vlot ingevoerd konden worden. Het eindproduct was helemaal in orde!

Afspraak is afspraak wat betreft de levertijd!

1e bestelling, haartevredenheid

nee

nee

Aniek de Boer

Ik heb een poster besteld.

Hij is dedelijk snel geleverd en de poster zag er mooi uit. De manier waarop het is verpakt, vind ik prettig.

De poster is met een vieze vingerafdruk geleverd. Toen ik het pakje opende dacht ik dat dit een foutje in het ontwerp was, maar later zag ik dat dit niet het geval was, omdat je duidelijk een vingerafdruk kan zien. Daarnaast zou het fijn zijn om een mail te krijgen, waarin je je pakketje kan traceren.