Je aankoop wordt beschermd

Rotaryclub Radboud Medemblik

Leverden ons snel en goed werk. Prima prijs ook. Toen de verzending vanaf hun leverancier stagneerde hebben ze adequaat gereageerd.

Sterke punten/verbeterpunten/tips

De track en Trace code standaard aan de klant verstrekken, dat is nu kennelijk niet het geval. Door toeval ontdekten we dat de levering vertraagd was.

Nixxes Software BV.

Op wat kleine problemen met aanleveren van het materiaal na waren er geen problemen. Snelle service, goede kwaliteit, vriendelijk contact.

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Snelle reactie en daadkrachtig doorzetten van de order. Ze zorgden er voor dat alles ruim op tijd binnen was.

Zwaan

Efficient, snel, vriendelijk. Ik heb een aantal maal iemand, o.a. Sander, aan de telefoon gehad. Vriendelijke en zorgvuldige service.

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Mijn pakket werd geleverd via GLS en is afgegeven aan één van de bouwvakkers die bezig zijn met werkzaamheden in ons huis. Vanwege deze werkzaamheden verblijven wij tijdelijk elders en de bouwvakker had verzuimd het aan mij door te geven. Derhalve pas na een week ontdekt dat mijn pakket al was geleverd.

Axiacollege

Mail contact is snel.
telefonisch contact prettig en accuraat

Bongers-Bakker

Eerder kaarten besteld bij drukhetnu.nl, deze bestellingen waren allemaal naar verwachting geleverd. Deze viel helaas tegen, kleuren waren niet helemaal goed, lijnen minder scherp en tekst iets...

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Bij alle 4 de bestellingen die ik in de afgelopen jaren heb gedaan zeer goed contact met de klantenservice.
3 van de 4 bestellingen zeer tevreden over het resultaat.
1van de 4 matig tevreden

Jorge

Good service quality! Fast on time delivery! Good collaboration :)

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Pay a bit more attention in the cutting of the flyers. The detail make the difference!

j. van engelen

Prima service. goed advies van klantenservice

Sterke punten/verbeterpunten/tips

klantenservice reageert snel en duidelijk

Joanne

Nadat ik mijn trouwkaartje in GIMP heb ontworpen, en goed alle adviezen op de website van Drukhetnu heb gelezen, heb ik het kaartje geupload om af te laten drukken. Aangezien ik in het buitenland...

Sterke punten/verbeterpunten/tips

sterke punten: Duidelijke website, scherpe prijzen, geen addertjes onder het gras

Eventueel verbeterpunt: Duidelijkere uitleg tussen de verschillende papiersoorten. Een naam van een papiersoort zegt een leek niet veel.

André Boone

Slecht! Kleur is niet goed. De afbeeldingen voor en de tekst achter zijn niet gecentreerd. Het is jammer ik had mij gezien het het bedrag wat er betaald moet worden kwaliteit verwacht maar niet...

Sterke punten/verbeterpunten/tips

De snijmachine beter instellen/gebruiken.
De kleuren beter instellen.

Reactie Drukhetnu.nl:

Goedemorgen André,

Vervelend dat de kaartjes niet zijn gedrukt zoals je in gedachten had. Drukwerk is maatwerk en er kan helaas een enkele keer iets misgaan. Als zoiets gebeurd kun je het beste even per mail of telefonisch contact met ons opnemen. Dan kunnen we het direct oplossen.

Sander Bos
Team Drukhetnu.nl

Music of Life! Events - Katwijk aan Zee

Uitmuntende kwaliteit! Vele jaren bij andere drukker ons drukwerk laten verzorgen. Deze was echt 3 maal duurder en veel vaak veel te zwaar gedrukt en slipte bij donkere partijen vaak helemaal dicht....

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Uitmuntende kwaliteit! Kan niet beter.