Lieke

Goede kwaliteit, snel en deskundig advies

Wat zijn sterke punten?

Snel, hele goede prijs kwaliteit verhouding

Waarop kunnen we verbeteren?

Niet, gewoon zo doorgaan.

Kerk in Nood

Snelle en goede service

Kwaliteiten en snelheid

Waarop kunnen we verbeteren?

Uploaden van het bestand lukte niet

prive

Zoals vorige keer ben ik weer zeer tevreden met het resultaat, heel mooi afgewerkt

Wat zijn sterke punten?

goede hulp bij het indienen en zorgvuldige afwerking, zeer goede kwaliteit

Waarop kunnen we verbeteren?

de onderlinge afdelingen moeten beter op elkaar afstemmen, ondanks verschillende keren doorgeven wanneer we uit vakantie terug zouden zijn, waren de boeken vroeger verstuurd, gelukkig is alles in... de onderlinge afdelingen moeten beter op elkaar afstemmen, ondanks verschillende keren doorgeven wanneer we uit vakantie terug zouden zijn, waren de boeken vroeger verstuurd, gelukkig is alles in orde gekomen, dus toch een zeer tevreden klant

Renske Voorn

Kleine bestellingen gedaan (prive en zakelijk) altijd goede, snelle en vriendelijke service

Wat zijn sterke punten?

snelle lijntjes, het lijkt een klein bedrijf waarin je snel contact hebt met de juiste mensen

Waarop kunnen we verbeteren?

misschien een track en trace voor je pakketje? nu was het even gissen waarneer het precies zou komen en wist ik niet wanneer ik thuis zou moeten blijven om het in ontvangst te nemen

COUP

Prima en snel geregeld.

Online gemak

Waarop kunnen we verbeteren?

Voorbeeldweergave komt niet overeen met werkelijkheid.

Marieke Moermajn

Snelle reacties, goede ondersteuning en mooi product

Wat zijn sterke punten?

De goede ondersteuning en direct contact

Waarop kunnen we verbeteren?

Een aantal mogelijkheden zijn nu niet meer beschikbaar via de standaard keuzes van de website.
Ik begreep dat het bedrijf nu opgesplitst is tussen drukhetnu en drukbedrijf, voor mij was niet zo snel duidelijk dat de een meer voor particuliere klanten is.

CHD Eefting

Snelle reactie, komt afspraken na, goede prijs en product

Snelle reactie, komt afspraken na, goede prijs en product

Waarop kunnen we verbeteren?

Duidelijker wat de klant uiteindelijk moet gaan betalen. Dus korting direct meenemen.

Michiel Tjebbes

Uitstekend

Wat zijn sterke punten?

goede prijs, voortreffelijke kwaliteit, snelle service, goede bereikbaarheid.. kortom: prima

zou 't niet weten

Janneke verstappen

Heel goed

Wat zijn sterke punten?

Zeer duidelijke site, goeie prijs, prijs direct zichtbaar, snele levering.

Ik zou het niet weten

Het BelevingsAtelier

Voor de 2de keer hier mijn visitekaartjes besteld naar volle tevredenheid.

duidelijke site, snelle service

nvt