Je aankoop wordt beschermd

Femke de Kok

Snel, goede service, makkelijk contact, goede kwaliteit, goede prijs

Zie vorige vraag

VBW

We hebben een spandoek laten maken en deze ziet er kwalitatief prima en netjes uit. Prettige website om e.e.a. uit te zoeken en prijzen te bekijken.

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Fijn dat de afbeelding die we stuurden, op de juiste maat gemaakt is door Drukhetnu.nl Tevreden over de snelle en vriendelijke communicatie. Geen minpunten!

Rwbl holding bv

Online besteld - werkte intuitief. Zeker nog een keer gebruik van maken.

J C Jansen

Snelle service, en toen er iets mis ging met de uitnodigingen hoefden we niets te betalen voor een nieuwe levering.

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Vriendelijke en professionele medewerkers, erg krantvriendelijk.

R Timmers-Romers

Prima drukwerk, netjes gedrukt.

Prijzig

Caffé Latte bvba

Zeer goed, zowel de telefonische afhandeling als via mail. Mijn opdracht was niet standaard, volledige inspanning om tot een goed resultaat te komen.

Zie bovenstaande.

Rotaryclub Radboud Medemblik

Leverden ons snel en goed werk. Prima prijs ook. Toen de verzending vanaf hun leverancier stagneerde hebben ze adequaat gereageerd.

Sterke punten/verbeterpunten/tips

De track en Trace code standaard aan de klant verstrekken, dat is nu kennelijk niet het geval. Door toeval ontdekten we dat de levering vertraagd was.

Nixxes Software BV.

Op wat kleine problemen met aanleveren van het materiaal na waren er geen problemen. Snelle service, goede kwaliteit, vriendelijk contact.

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Snelle reactie en daadkrachtig doorzetten van de order. Ze zorgden er voor dat alles ruim op tijd binnen was.

Zwaan

Efficient, snel, vriendelijk. Ik heb een aantal maal iemand, o.a. Sander, aan de telefoon gehad. Vriendelijke en zorgvuldige service.

Sterke punten/verbeterpunten/tips

Mijn pakket werd geleverd via GLS en is afgegeven aan één van de bouwvakkers die bezig zijn met werkzaamheden in ons huis. Vanwege deze werkzaamheden verblijven wij tijdelijk elders en de bouwvakker had verzuimd het aan mij door te geven. Derhalve pas na een week ontdekt dat mijn pakket al was geleverd.