Nathalie Brähler

Heel goed bevallen, ik raad het nu meer mensen aan

Martin Klootsema

Uitzending van Max gezien. De vrouw nam veel te veel in hierdoor erg suggestief beeld ontstaan wat vervolgens door anderen is overgenomen. Ik gebruik droomsap al enkele jaren en ik ben er erg blij... Uitzending van Max gezien. De vrouw nam veel te veel in hierdoor erg suggestief beeld ontstaan wat vervolgens door anderen is overgenomen. Ik gebruik droomsap al enkele jaren en ik ben er erg blij mee, het helpt mij zeer goed bij het doorslapen.

Jer Stam

Product is prima maar ik zit nog steeds op mijn bestelling te wachten

Reactie Dromenwinkel:

Beste Jer, volgens DHL is uw pakket inmiddels opgehaald door u bij de gekozen afhaallocatie. Mocht dit niet juist zijn dan kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice van Dromenwinkel.

Kim De laat

Nog niet binnen maar goede verhalen over gehoord

Reactie Dromenwinkel:

Beste Kim, volgens DHL is het pakket bij u bezorgd. Mocht dit niet juist zijn dan kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice van Dromenwinkel.

Anneke Van den Hul

Helpt mij enorm bij normaal slapen zonder al teveel wakker te liggen

Maria Goddard

Voor mij werkt het prima. Ik kan niet meer zonder. Echter ik vind de verzendkosten veel te hoog. En gratis verzending kan je bijna niet behalen.

Hetty Kapel

Werkt goed. Geen mail ontvangen over moment bezorging, slecht. Andere bedrijven sturen wel mail naast track en trace.