Drogix

Len Broekhuisen

Zeer goed! kreeg keurig een mailtje toen PostNL te laat ging leveren. dag daarna kreeg ik de spullen binnen.
het is goed om klanten te informeren.

Wat zijn de sterke punten van Drogix?

Goede site, vaak korting en snel

e wijkstra

Goede service en vlotte levering

producten van Lamberts

Cassandra Mountakis

Snel, goedkoop, makkelijk te navigeren website

Wat zijn de sterke punten van Drogix?

Snelle levering & goedkoop vergeleken bij andere winkels en webshops

Franka

De levertijd te lang

Geen mening

Jan Noot

De site van drogix is slecht. Ik had een bestelling geplaatst en alles ingevuld om af te rekenen en toen kon ik niet verder.
Ik kwam steeds weer in de site met producten in plaats van dat ik...
Ik kwam steeds weer in de site met producten in plaats van dat ik kon afrekenen met Ideal.
Toen uw telefoonnummer gebeld en kwam een mailtje met allerlei antwoorden. Daar had ik niets aan. Ik wilde een persoonlijk gesprek, maar steeds weer die antwoorden. Slechte zaak dat ik geen medewerk(st)er persoonlijk kan spreken.
Toen ingevuld : wachtwoord vergeten en daar kwam een bericht dat ik in mijn mailbox een bericht had. Mooi niet. geen bericht. Enkele malen geprobeerd.
Zeker een half uur bezig geweest om een bestelling te plaatsen. Een slechte zaak dat drogix niet telefonisch is te bereiken.

Wat zijn de sterke punten van Drogix?

De Levering van de producten was keurig verzorgt en op tijd afgeleverd.

Sophie

Goede service na klacht

Correct, vriendelijk

Agnes de Jonge-Feher

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, gebruiksvriendelijke website, snelle, correcte levering

LM

Zeer ruime keus, prima prijzen en snelle levering!

Wat zijn de sterke punten van Drogix?

Zeer ruime keus, prima prijzen en snelle levering!

Wienus Grandia

Ik ben zeer tevreden met de klant vriendelijkheid en het verwerken van mijn medicijnen, per post.

Wat zijn de sterke punten van Drogix?

De assortiment die u op de plank hebt staan, voor mij is het belangrijkste dat u N- Acetyl cysteine 600 mg hebt.
Dat is zeker een sterk punt.

Van Haesendonck Marleen

Nog altijd een goede service, van in het begin al.

Wat zijn de sterke punten van Drogix?

Steeds correct, ook indien iets niet beschikbaar en snelle levertijd