Drogix

Auke Flohr

Kwaliteitsproducten voor een scherpe prijs. Daarboven op soms extra korting. Houden zo

Wat zijn de sterke punten van Drogix?

Snelle levering van scherp geprijsde kwaliteitsproducten

Angelique Eckelrade

Altijd stipte levering, direct e volgende dag. Zeer betrouwbaar!

Assortiment, bestelproces en levering

PCM Rovers

Erg goed

Wat zijn de sterke punten van Drogix?

Na 3x foute bezorgingen - tussendoor netjes gemeld, uiteindelijk toch netjes mijn bestelling gekregen. Top!!

Auke Flohr

De gekochteTabac haarlotion was het goedkoopst bij Drogix. De levering was zeer snel. Het werd op maandag 25 maart goed afgeleverd op mijn werkadres. Helaas had ik op mijn terugreis naar huis het... De gekochteTabac haarlotion was het goedkoopst bij Drogix. De levering was zeer snel. Het werd op maandag 25 maart goed afgeleverd op mijn werkadres. Helaas had ik op mijn terugreis naar huis het pakket met inhoud achtergelaten in de trein. Door de drukte in de trein had ik de doos achter de zitplaats geschoven en bij het uitstappen vergat ik mijn aankoop weer mee te nemen. Ik heb natuurlijk direct NS laten weten van het voorval d.d 25 maart 2019. Tot nu toe d.d. 6 april 2019 heb ik geen bericht van de NS ontvangen over de vondst ervan. Dus is mijn beoordeling van Drogix wel zeer positief, maar sta ik met lege handen.......

Voordelig. Snelle levering

Diana

Goede eerste ervaring, product met zorg verpakt en snel geleverd.

Wat zijn de sterke punten van Drogix?

Levering sneller dan verwacht.

Jeanne Meijer-Baets

Het pakje heb ik keurig met behulp van Track & Trace thuis ontvangen!

Wat zijn de sterke punten van Drogix?

De snelle afhandeling van de aangevraagde bestelling! Het was exact het artikel dat ik had besteld.

F. de Dreu

Snel ontvangen

Oexman.M

Goede en snelle service

Wat zijn de sterke punten van Drogix?

Bestellingen correct worden uit gevoerd

e. van scherpenzeel

Uitstekende prijs vs kwaliteit verhouding en super snelle service

Prijs zeer gunstig