8.1/10

theo decnop

Adequaat

snelle reactie

Sel

31 mei aantal artikelen besteld waarbij stond vermeldt voor 21:00 besteld morgen in huis. Bevestigingsmail ontvangen dat het 1 april voor 18:00 zou worden afgeleverd, dacht prima. Het is nu 2 april...

Annelies Oonk

Dit was de eerste keer dat ik bestelde bij deze firma. Netjes voor 17.00 besteld en betaald. Het produkt was op voorraad. Volgens de site zou het bestelde dan de volgende dag bezorgd worden wat...

Ik heb inmiddels ontdekt dat ik bij het verkeerde bedrijf aan de bel getrokken heb. Mijn onvrede geldt voor drogist.nl en dus niet voor drogisterij.nl. Bij dit bedrijf heb ik nog nooit iets besteld. De vergissing werd door hen bemerkt en telefonisch aan mij doorgegeven waardoor ik alsnog actie kon ondernemen naar de betreffende webshop.

Product op voorraad, levertijd 1 week!! Dat doen velen veel beter.

levertijd van een week is belachelijk lang.

Reactie Drogisterij.nl:

Goedendag, graag willen wij voor u bekijken waar dit verkeerd is gegaan. Heeft u een ordernummer voor mij ? Dan kijk dit even voor u na. Graag vernemen wij van u.

Zeer duidelijk en snelle levering

duidelijk

H.Vetkamp

Voor de derde maal besteld. Informatie en afhandeling goed.

Heb nog weinig ervaring met on line bestellen, maar het werkt prima.

De bijgesloten kaart "Bedankt voor uw bestelling" met kortingscode heeft voor de 2e maal niet gewerkt.

Prima service en leuke aanbiedingen!

Leuke aanbiedingen!

A. Stolk

Alles werkt prima

Had wel verwacht dat als een artikel is uitverkocht of op het moment van bestelling er telefonisch contact zou worden opgenomen (een artikel uitverkocht 30 ml zou er gebeld kunnen worden dat hetzelfde artikel maar dan b.v. 50 ml wel voorradig is)

jacky

Het is de eerste keer dat ik 1 product heb besteld dus kan ik hier een oordeel over de website beschrijven ????

zie boven

wat ik slecht vind dat ik het product elders veel goedkoper tegen kwam... denk niet dat ik dus nog een keer bij drogisterij.nl ga bestellen. voel me belazerd.