Drogisterij.nl

Drogisterij.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Drogisterij.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company806
8.5/10
Uitstekend (10/10)
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Drogisterij.nl met 8.5/10. Gebaseerd op 806 ervaringen.

Sel

31 mei aantal artikelen besteld waarbij stond vermeldt voor 21:00 besteld morgen in huis. bevestigingsmail ontvangen dat het 1 april voor 18:00 zou worden afgeleverd, dacht prima. het is nu 2 april en nog niets ontvangen. ik werd helemaal niet op de hoogte gehouden over een vertraging, tenzij ik zelf even mail. mevrouw vermeldt dan dat het 3 april wordt afgeleverd. eén van de artikelen die ik had besteld stond namelijk bij vermeld, volgens haar, ''voor 17:00 besteld morgen in huis'', terwijl ik van mening dat dat niet zo was en ik daardoor ook een bevestigingsmail had gekregen dat het de volgende dag zou wordne afgeleverd. dan zou het vooralsnog 2 april moeten worden afgeleverd en niet 3 dagen later. geen excuses of iets dergelijks van mevrouw..
we moeten nog zien wanneer de bestelling aankomt...

Annelies Oonk
Annelies Oonk

Ik heb inmiddels ontdekt dat ik bij het verkeerde bedrijf aan de bel getrokken heb. Mijn onvrede geldt voor drogist.nl en dus niet voor drogisterij.nl. Bij dit bedrijf heb ik nog nooit iets besteld. De vergissing werd door hen bemerkt en telefonisch aan mij doorgegeven waardoor ik alsnog actie kon ondernemen naar de betreffende webshop.

Score voor Drogisterij.nl:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Dit was de eerste keer dat ik bestelde bij deze firma. netjes voor 17.00 besteld en betaald. het produkt was op voorraad. volgens de site zou het bestelde dan de volgende dag bezorgd worden wat helaas niet gebeurde. nu een extra probleem met paasdagen ertussen. ik moet nu ergens anders een verpakking zien te bemachtigen en krijg daardoor extra onkosten . ik ben dus niet tevreden. ook geen info vinkje om de bestelling te volgen zoals de site beloofde. een gemiste kans wat mij betreft.

N.v.t.

levertijd van een week is belachelijk lang.

Reactie Drogisterij.nl:

Goedendag, graag willen wij voor u bekijken waar dit verkeerd is gegaan. Heeft u een ordernummer voor mij ? Dan kijk dit even voor u na. Graag vernemen wij van u.

Score voor Drogisterij.nl:1.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Product op voorraad, levertijd 1 week!! dat doen velen veel beter.

duidelijk

Score voor Drogisterij.nl:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer duidelijk en snelle levering.

H.Vetkamp
H.Vetkamp

Heb nog weinig ervaring met on line bestellen, maar het werkt prima.

De bijgesloten kaart "Bedankt voor uw bestelling" met kortingscode heeft voor de 2e maal niet gewerkt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor de derde maal besteld. informatie en afhandeling goed.

Leuke aanbiedingen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service en leuke aanbiedingen!.

A. Stolk
A. Stolk

Had wel verwacht dat als een artikel is uitverkocht of op het moment van bestelling er telefonisch contact zou worden opgenomen (een artikel uitverkocht 30 ml zou er gebeld kunnen worden dat hetzelfde artikel maar dan b.v. 50 ml wel voorradig is)

Score voor Drogisterij.nl:3.00/5

Alles werkt prima.

jacky
jacky

zie boven

wat ik slecht vind dat ik het product elders veel goedkoper tegen kwam... denk niet dat ik dus nog een keer bij drogisterij.nl ga bestellen. voel me belazerd.

Score voor Drogisterij.nl:3.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Het is de eerste keer dat ik 1 product heb besteld dus kan ik hier een oordeel over de website beschrijven ????.

Zeer snelle levering.

ik bestelde een heel klein item (o-ring medela harmony) en kreeg dat geleverd in een erg grote doos. Misschien kunnen dit soort items ook via de goedkopere brievenbuspost verzonden worden?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ruim assortiment, snelle levering.

Alles prima en duidelijk

Prima.

Bedrijfsinformatie

Uw persoonlijke online drogisterij! Volgende werkdag in huis, 40.000 artikelen, veilig betalen, 14 dagen bedenktijd, gratis en snelle levering
Adres
Tolweg 22