8.3/10
8.1/10
Informatie over verloop order
7.7/10

Datun Stan

Vlotte levering zoals gezien op de site

Pieter

Zeer slecht, nog geen artikelen ontvangen !!!

Niet van toepassing niet op site vermelden

Producten besteld 1 (belangrijkste) bleek niet leverbaar. Daarvan niet tijdig in kennis gesteld.
Resterende order tw 2 kleine flesjes aromaolie werden in 2 ...verpakkingen verstuurd dagen na...

Sterke punten drogista.nl

Dame aan de telefoon was wel vriendelijk, maar kwalijk dat een product in de webshop staat terwijl dit niet eens meer in productie is of op voorraad, als ik dit had geweten had ik NIETS besteld. Nu had ik 2 te dure flesjes olie erbij gekocht om te Porto kosten te drukken en hetgeen ik juist probeerde te kopen heb nietvontvangen. En moet ik opnieuw achter mijn geld aan. Pffff niet blij....en zeker niet aan te bevelen!

E. Blokpoel

Website is duidelijk en makkelijk in gebruik het is de eerste keer dat ik hier bestel.

Duidelijke website.

M.J.Prins

snelle levering

Irma Bevers-Mulder

Snelle levering, ondanks dat mijn product niet op voorraad was, had ik het binnen 3 dagen thuis.

Marina

Ben zeer tevreden. Snelle bezorging en producten goed verpakt.Zal hier in de toekomst beslist weer bestellen.

Ingrid de Wild

Erg goed

n.v.t.

Edwin den Hoedt

Produkten staan op voorraad ( nog 50 ) maar blijkt later niet zo te zijn en leverancier kon door omstandigheden niet leveren . Kreeg daarover na 2 dagen ( in het weekend doen ze niets ) een mail...

Sterke punten drogista.nl

Alleen dat je geld wel snel krijgt .

Regina de Boer

Goede ervaring