9.8/10

Berend Addens

Tot nu toe uitstekend

enthousiast, open, vriendelijk

Helen

Prima bedrijf. Goede informatie en opvang.

Heel klantvriendelijk.

Prima!

goede voorlichting, aardig mens. Netjes en opgeruimd

ga zo door

Koopmans

Wegens een verhuizing zocht ik tijdelijke opslag. Ik had er geen ervaring mee en wist niet wat ik moest verwachten. Bij Drive In Box voelde ik me meteen op mijn gemak en werd er goed geluisterd naar... Wegens een verhuizing zocht ik tijdelijke opslag. Ik had er geen ervaring mee en wist niet wat ik moest verwachten. Bij Drive In Box voelde ik me meteen op mijn gemak en werd er goed geluisterd naar mijn wensen. Thea Hidding heeft me erg goed geholpen. Ze was altijd goed bereikbaar en heeft me goed voorzien in alle informatie en de mogelijkheden en het reserveren van een box was ook geen probleem. De combinatie van flexibiliteit, persoonlijke benadering en de meer dan prima huurprijzen waardeer ik enorm. Ik kan het huren van opslagruimte bij Drive In Box iedereen aanraden.

- Persoonlijk contact over het huren van een box en de gang van zaken. In een hectische verhuistijd is dit precies wat je nodig hebt.
- Duidelijke informatie over de gang van zaken.
-...
- Duidelijke informatie over de gang van zaken.
- Drive In Box is heel flexibel en je betaalt niet voor wat je ook niet nodig hebt. Een hele fijne gang van zaken.

Prima ontvangst, uitleg en duidelijkheid. Ook vooraf goed voorzien van informatie

Deskundig

Neen

Erg klantvriendelijk.

De website kan uitgebreider.

GJA Wiegant

Zeer goed. Qua beoordeling zal ik een paar vragen openlaten, omdat ik daar nog geen gebruik van heb gemaakt resp. / ervaring mee heb opgedaan.

Totale klantbenadering: informatie verstrekken, instructie, bejegening.

Op dit moment (13/8/15): over after sales kan ik nog niet oordelen; daarom redelijk ingevuld, omdat ik die vraag MOEST beantwoorden om verder te kunnen gaan.
Maw: een onbeantwoorde vraag...
Maw: een onbeantwoorde vraag mag niet worden gegeven; misschien is dit te verbeteren door keuze 'nvt' op te nemen?

Harrie Wetzer

Servicegericht, vriendelijk en behulpzaam. Maakt vanaf het eerste contact een goede indruk.

Servicegerichtheid en informatie is uitstekend.

Op de website zouden tariefstructuur en informatie over de mogelijkheden uitgebreider aangegeven kunnen worden.