9.8/10

Qiliën van der Veen

Nvt

LG Martinus

Op zoek naar een goede en relatief goedkope opslag voor mijn goederen in verband met een langer verblijf in het buitenland kwam ik Drive In Box op het spoor (via internet). Ik vind het een hele... Op zoek naar een goede en relatief goedkope opslag voor mijn goederen in verband met een langer verblijf in het buitenland kwam ik Drive In Box op het spoor (via internet). Ik vind het een hele prettige en open manier van werken en communiceren. Blij dat ik voor DIB heb gekozen!

De communicatie, de tijd die er voor je als klant genomen wordt, en de volledige informatie.

Nee, doorgaan zoals nu!

Vriendelijke mensen met altijd een pasklare oplossing voor een probleem.

Prima service en erg gemakkelijk.

Constructieve aandacht voor persoonlijke omstandigheden

Niemand is perfect, maar kan over de gang van zaken en klantgerichtheid van driveinbox alleen maar positief zijn, uitstekend dus!

Toegankelijkheid van de box
Zeer klantgericht

R. Rink

Sinds 1 week maken we gebruik van een 8 kub box. Zeer fijn personeel en ben intussen twee keer zonder problemen buiten kantooruren bij de box geweest. Perfecte locatie.

Zeer plezierig personeel. Zeer goed geholpen.

Nog niet.

Joia JeuJoli

Klantvriendelijker kan niet! Snel, persoonlijk, complete informatie. Meedenkend. Top.

Tinus

Prettige organisatie, mensen luisteren naar wat ik op te slaan heb en gaven ons daarop een goed advies.

Vriendelijke mensen, goede service met de verhuisauto

Adresgegevens staan niet op de website